Enpä malta olla vielä lisäämättä viime viikonloppuna aloittamaani keskusteluun tonnarin takajarrupaloista. Soittelin viimein tutulle Saab- erikoismiehelle Hämeenlinnan "esikaupunkialueelle" ja hän kertoi samankaltaisista kokemuksista nimenomaan Motonetin palojen kanssa. No, mittasin Motonetistä ostamani JUFI- merkkiset palat, paksuus 16-17 mm. Lucasin paloista löytyi paksuutta 14 mm jokaisesta. Ne Lucasit on muuten nyt autossa kiinni... Ja asennus onnistui ihan tämän foorumin ohjeiden mukaan.
Summa summarum, helvetin halvoista paloista tuli kalliit kun mulla ei ole autoa mihin ne kävisi!!! Hinnanerotus paloilla on noin 120%, mutta tosiaan Sulo Vilenin logiikka ei nyt purrut..
Motonetin jarrupalat
Joo ei ne varmaan mitään Motonetin omia paloja ole, mutta ko. liike niitä myy Saabiin sopivina. Jotenkin sitä vaan luottaa siihen, että kun liikkeestä ostaa merkkiin tarkoitettuja osia niin ne myös sopivat.. Ja paljon olen Motonetistä ostanut autoihini osia, missä ei ole ollut mitään moittimista. Ja hinta on ollut kilpailukykyinen. Tämä nyt oli vaan yksittäinen vuodatus koskien vain näitä kyseisen valmistajan paloja...
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8096
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Taannoin Motonetistä ostetut JUFIn etujarrupalat meni omaan tonnariin heittämällä. Takapalat (Ferodo) jäi silloin vaihtamatta, koska oli hyvinkin pitkälti bashana toisen takasatulan männän säätöruuvi...lääkkeenä uusi tehdaskunnostettu satula.
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84