Mukavaa kun keskellä Keskisen ruuhkaa kytkin sanoo stop ja pääsylinteri irtoaa kiinnityksestä. Siis sen kiinnike murtuu rikki.
Onko kenelläkään muulla sattunut vastaavaa / miten homma kannattaisi hoitaa kuntoon.
Pääsylinteri oli kiinni kytkin /jarru asetelmassa..
Pitääkö koko kasa uusia .. / saako koko kasan pois jotenkin kätevästi.. yritin mutta jokin rauta menee mittariston taakkse ja EI millään mahdu mikään vempain sinne..
Joten auttakaa jos hyviä vinkkejä
91-2.3 tonttu
Pääsylinterin kiinnike hajosi !!! Apuva
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8089
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Re: Pääsylinterin kiinnike hajosi !!! Apuva
Kannattaa näemmä välttää Veljekset Keskiselle menoa tonnarilla...Omakin tonttu sammahti 10min. ruuhkassamatelun jälkeen 100m ennen Keskisen parkkiksen risteystä jonoon kesälomareissulla...SaabAri kirjoitti:Mukavaa kun keskellä Keskisen ruuhkaa kytkin sanoo stop ja pääsylinteri irtoaa kiinnityksestä.
Itse ongelmaan en osaa pikakorjausta neuvoa, mutta kaipa sen kiinnikkeen saa hitsattua?
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Re: Pääsylinterin kiinnike hajosi !!! Apuva
V.J.S kirjoitti: Itse ongelmaan en osaa pikakorjausta neuvoa, mutta kaipa sen kiinnikkeen saa hitsattua?
Hitsaaminen vaatisi koko asetelman irrottamista jotta sitä tulee Ok.. mutta materiaali on jotain kova metellia.. tiedä sitten kestääkö hitsaus..
ajattelin värkätä kulma raudasta jonkin virityksen mutta katotaan nyt jos joku osais sanoa miten se asetelma irtoaa?
Kulmarautaviritys muuten onnistui ja nyt pelittää hienosti.
Re: Pääsylinterin kiinnike hajosi !!! Apuva
Eli eilen rusahti tonnarin kytkinpoljin lattiaan, pienen tutkimisen jälkeen huomasin että kytkimen pääsylinterin kiinnike revennyt kokonaan.
Miten sen kiinnikepaketin sieltä saisi helpoiten irti? Rintapellissä näytti olevan 4 mutterilla kiinni, johon yhteen en pääse millään käsiksi kun rattiin menevä ohjausakseli (mikälie nimeltään) edessä, sitä en uskaltanut lähteä purkamaan. Onko noiden lisäksi muualtakin kiinni?
Ei meinaa meikäläisen tietotaito taas riittää
Ja kannattaako sitä lähteä hitsaamaan kasaan vai suosiolla vaihtaa uusi tilalle?
Taas olis hyvät neuvot tarpeen.
Voihan sentään!
Miten sen kiinnikepaketin sieltä saisi helpoiten irti? Rintapellissä näytti olevan 4 mutterilla kiinni, johon yhteen en pääse millään käsiksi kun rattiin menevä ohjausakseli (mikälie nimeltään) edessä, sitä en uskaltanut lähteä purkamaan. Onko noiden lisäksi muualtakin kiinni?
Ei meinaa meikäläisen tietotaito taas riittää
Ja kannattaako sitä lähteä hitsaamaan kasaan vai suosiolla vaihtaa uusi tilalle?
Taas olis hyvät neuvot tarpeen.
Voihan sentään!
Re: Pääsylinterin kiinnike hajosi !!! Apuva
Kappas jollakin muullakin käy noin.
Itsellä hajosi tuo teline n.280tkm paikkeilla.
Ei muuta kun että uusi ja vahvikehitsaa se valmiiksi tai korjaa vanha.
Sen voin kertoa ,että auto on kasattu sen telineen ympärille joten kirosanoja pääsee varmasti sitä pois ottaessa.
Pois sen sieltä kyllä saa ,mutta työasento on sitten mitä mainioin.
Itsellä hajosi tuo teline n.280tkm paikkeilla.
Ei muuta kun että uusi ja vahvikehitsaa se valmiiksi tai korjaa vanha.
Sen voin kertoa ,että auto on kasattu sen telineen ympärille joten kirosanoja pääsee varmasti sitä pois ottaessa.
Pois sen sieltä kyllä saa ,mutta työasento on sitten mitä mainioin.
Re: Pääsylinterin kiinnike hajosi !!! Apuva
Kuskinpenkin saa helpohkosti irti, jonka jälkeen työasento on melkeinpä optimaalinen
9000 vm. 97 Jubilee x 2
9000 vm. 95 Aero
900 vm. 87 CAB
9000 vm. 95 Aero
900 vm. 87 CAB