massausta? (CS)

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
a9000
"Hirsch"
Viestit: 976
Liittynyt: La Touko 22, 2004 14:15
Paikkakunta: Eteläinen Suomi

massausta? (CS)

Viesti Kirjoittaja a9000 »

Oletteko massanneet CS-tonnarin alustoja? Korihan on sinkitty, mutta - oletteko?
dieselmies
"Aero"
Viestit: 457
Liittynyt: Ti Elo 12, 2003 07:41
Paikkakunta: Halikko

Re: massausta? (CS)

Viesti Kirjoittaja dieselmies »

Ollaan :D
T5 ja T7 ohjelmointivehkeet sekä Tech 2 Turun Uittamolla, #1629
a9000
"Hirsch"
Viestit: 976
Liittynyt: La Touko 22, 2004 14:15
Paikkakunta: Eteläinen Suomi

Re: massausta? (CS)

Viesti Kirjoittaja a9000 »

Syystä että varmuuden varmuudeksi, vai..?
dieselmies kirjoitti:Ollaan :D
Jope
-
Viestit: 4168
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 13:54
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jope »

Kyllä ne CS:ätkin ruostuu, trust me.

Nimim. jo toinen CS alla, jossa ruostetta. :-)

Pitäisi nuo pienet kukat dremelöidä pois ja viedä ruosteenestokäsittelyyn, että säilyy loppuauto..
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA) | 9000 CD 2.0T '89 (VA)
Money For Nothing
"Hölösuu"
Viestit: 2909
Liittynyt: Ke Joulu 15, 2004 13:55
Paikkakunta: Vaasa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Money For Nothing »

Breadfan86 kirjoitti:Eihän se merkitse mitään, vaikka onkin sinkitty kori ja alusta. Tietysti kestää pidempään ruostetta vastaan, mutta aivan yhtälailla kiven ja nastaniskemät rikkoo maali- ja sinkkipinnan ja siitä se ruostuminen lähtee.
Niinpä!
Ja oma on tuonne suojaukseen piakkoin menossa.
Viimeksi muokannut Money For Nothing, Ma Elo 22, 2005 13:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
#2244
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
MacTurbo
"Hölösuu"
Viestit: 3125
Liittynyt: Ke Elo 04, 2004 04:18
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja MacTurbo »

Kyllä omakin CS kävi ruostesuojauksessa ja alustamassauksessa heti maahantuonnin jälkeen.
Rauta se tuppaa ruostumaan ajan kanssa vaikka mitenkä pinnoittaisi. M.O.T.
"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."
MacTurbo
"Hölösuu"
Viestit: 3125
Liittynyt: Ke Elo 04, 2004 04:18
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja MacTurbo »

:lol: on tää tekniikka ihmeellistä, on :lol:
"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."
pevi
"Hölösuu"
Viestit: 1785
Liittynyt: Pe Joulu 26, 2003 16:11
Paikkakunta: Paimio

Viesti Kirjoittaja pevi »

MacTurbo kirjoitti::lol: on tää tekniikka ihmeellistä, on :lol:
Tekniikka :?: sehän on pelkkää kemiaa :lol:
JouniCSE
"Hölösuu"
Viestit: 1590
Liittynyt: Ke Heinä 09, 2003 18:03
Paikkakunta: Kangasala

Re: massausta? (CS)

Viesti Kirjoittaja JouniCSE »

Joo Dinitrolit vaan pohjiin ja koteloihin niiin ei ala kukkimaan. ja asiaan liittyen mistä saa halvimmalla noihin oven alareunassa oleviin kumitiivisteisiin uusia kiinnikkeitä? tarttis irrottaa ja putsata noi kun sinne kerääntyy paskaa ihan kiitettävästi ja ehjänä noita ei taida irti saada.
mikvil
Matalapaineturbo
Viestit: 193
Liittynyt: Ke Maalis 17, 2004 10:49
Paikkakunta: Nastola
Viesti:

Re: massausta? (CS)

Viesti Kirjoittaja mikvil »

JouniCSE kirjoitti:Joo Dinitrolit vaan pohjiin ja koteloihin niiin ei ala kukkimaan. ja asiaan liittyen mistä saa halvimmalla noihin oven alareunassa oleviin kumitiivisteisiin uusia kiinnikkeitä? tarttis irrottaa ja putsata noi kun sinne kerääntyy paskaa ihan kiitettävästi ja ehjänä noita ei taida irti saada.
Kapeakärkiset pihdit tiivisteen ja kiinnikkeen väliin. Kevyt puristus ja sit vaan vetää irti. Kyllä ne sieltä ehjänä pois saa.
9000 CS 2.3t
V.J.S
"Hölösuu"
Viestit: 8089
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen

Re: massausta? (CS)

Viesti Kirjoittaja V.J.S »

mikvil kirjoitti:
JouniCSE kirjoitti:Joo Dinitrolit vaan pohjiin ja koteloihin niiin ei ala kukkimaan. ja asiaan liittyen mistä saa halvimmalla noihin oven alareunassa oleviin kumitiivisteisiin uusia kiinnikkeitä? tarttis irrottaa ja putsata noi kun sinne kerääntyy paskaa ihan kiitettävästi ja ehjänä noita ei taida irti saada.
Kapeakärkiset pihdit tiivisteen ja kiinnikkeen väliin. Kevyt puristus ja sit vaan vetää irti. Kyllä ne sieltä ehjänä pois saa.
Tuurilla lähtee kaikki ehjänä, melko tod.näk. ainakin pari niittiä kyllä katkeaa...ainakin minun kaltaisella tumpelolla 8O
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
tevisu
"Hölösuu"
Viestit: 1880
Liittynyt: Ma Syys 22, 2003 19:47
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja tevisu »

Kiinnikkeitä ei tarvitse irrottaa, venyttää tiivisteen reikää soikeaksi ja vääntää tiivisteen irti reikä kerrallaan.
Takaisinlaitto hiukan hankalampaa, mutta menee pienen ruuvimeisselin tms. avulla melko kivuttomasti. Muovinen meisseli aina parempi.
Sabo
"Hölösuu"
Viestit: 1048
Liittynyt: Su Joulu 28, 2003 21:52
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Sabo »

Ovien alakumien kiinnitykseen käy motonetin perusnippelit. Ainakin mä laitoin niitä rikki menneiden tilalle ja hyvin pysynyt.
9-3 ss 1.9 ttid aut. -11
Ex 9-5 2.3T A -07 vector wagon
ex 9-5 2.0t A -00 Wagon
JouniCSE
"Hölösuu"
Viestit: 1590
Liittynyt: Ke Heinä 09, 2003 18:03
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja JouniCSE »

Sabo kirjoitti:Ovien alakumien kiinnitykseen käy motonetin perusnippelit. Ainakin mä laitoin niitä rikki menneiden tilalle ja hyvin pysynyt.
Kävin kysymässä motonetistä ja ei ollut kuvastossa, onko siis jotain tusinatavaraa hyllyssä joka hoitaa homman? vaikka nyt osan saiski ehjänä irti niin meikäläinen kyllä ainakin muutaman saa munittua rikki :lol:
Vastaa Viestiin