Turbon ruiskuboksi ruiskutonnariin

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
TuomasJ
"Turbo"
Viestit: 218
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:08
Paikkakunta: Oulu/Kaustinen

Viesti Kirjoittaja TuomasJ »

Eipä kyllä oo mitään nakutuksen tunnistusta :) Voishan sitä kyhätä APC:n kiinni ja laittaa nakuvalo hyttiin. Siis Lastun voi vaihtaa turbosta iivariin jos boksin osanumerot on samat, ehkä.
-90 Mercedes Benz w124 250D Man.
-91 Kawasaki ZZR 1100
TuomasJ
"Turbo"
Viestit: 218
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:08
Paikkakunta: Oulu/Kaustinen

Viesti Kirjoittaja TuomasJ »

Onpas tässä nakutuksentunnistin, samoin APC sekä kaikki turbon vermeet, paitsi sitä ahtopainesolenoidia en oo löytäny. Mikähän viritys tää oikeen on, APC:lle ei oo sulaketta, mutta APC on toiminnassa, jos nykäsee APC:n johdon pois, ei auto lähde käyntiin. Mistähän tietäisin mikä kone tässä on, onko tää t16 vai iivarin kone? Miten mittaan peruspaineet autosta että tietäis onko toi APC toiminnassa, bleedvalven vois tiesti heittää mäkeen.
-90 Mercedes Benz w124 250D Man.
-91 Kawasaki ZZR 1100
ecopower
"Hirsch"
Viestit: 996
Liittynyt: La Tammi 08, 2005 22:54
Paikkakunta: ylivieska

Viesti Kirjoittaja ecopower »

TuomasJ kirjoitti:Onpas tässä nakutuksentunnistin, samoin APC sekä kaikki turbon vermeet, paitsi sitä ahtopainesolenoidia en oo löytäny. Mikähän viritys tää oikeen on, APC:lle ei oo sulaketta, mutta APC on toiminnassa, jos nykäsee APC:n johdon pois, ei auto lähde käyntiin. Mistähän tietäisin mikä kone tässä on, onko tää t16 vai iivarin kone? Miten mittaan peruspaineet autosta että tietäis onko toi APC toiminnassa, bleedvalven vois tiesti heittää mäkeen.
Eikö tuossa värkissä oo iivarin koriin vaihettu ihan ehta turbo tekniikka!lukuun ottamatta cooleria! :wink:
mikäli ite tulkitsin autoa kevät talvella oikein! :P


PS:muistin mukaan saabi matkas etelä savosta kevät talvella pohjnmaalle!!
Saab 9-5 2.0t -07Farkku
Saab 9-5 2.3t - 98
Saab 900 turbo Capriolet-89
Saab NG 9-5 2.0 tid
TuomasJ
"Turbo"
Viestit: 218
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:08
Paikkakunta: Oulu/Kaustinen

Viesti Kirjoittaja TuomasJ »

Saattaa olla, mutta miks tekijä selittää että on iskenny vain turbon iivarin koneeseen kiinni, ei muuta. Mikkelistä lähtöisin tämä auto ja muutoskatsastamatta.

Ei muuten löydy öljynjäähdytintäkään. Mistähän saisin tietää onko kone alkup. turbo vai onko iivarin kone kuitenkaan että joutuisi avaamaan konetta.
-90 Mercedes Benz w124 250D Man.
-91 Kawasaki ZZR 1100
Vastaa Viestiin