kysymys tonnarien kansista

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24660
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

kysymys tonnarien kansista

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

sopiiko kansi 88 ennen ja jälkeen vai onko niissä jotakin eroa?
2,0-16V ja Turbo-16V 85--86 Moottorin nro--G52494 saakka. . 27-1867 64.80 ???
2,0-16V ja Turbo-16V 86--88 Moott nro:t G52495--JO82585. . 27-4589 64.80 ???
2,0-16V ja Turbo-16V 88--93 Moott nro JO82586--. . . . . . 27-4590 55.80 ???
ainakin motonet myy eri tiiviste settiä näihin...
eli voiko 87 vm tonnariin asentaa esim 88 vm kannen?

mistä tunnistaa koneen/kannen jos ei näe moottorinumeroa......

kaverin puolelesta kyselen.......
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24660
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

kansipahvi lienee sama 93 asti? asialla on pikkasen kiire kaverilla korkkas eilen ehtoosta kansi mut epäselvyyttä mikä sopii ja mitä eroa........
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
ecopower
"Hirsch"
Viestit: 996
Liittynyt: La Tammi 08, 2005 22:54
Paikkakunta: ylivieska

Viesti Kirjoittaja ecopower »

Kannet sopii keskenään uudempiin ja vanhempiin!!noin8/88 eteen päin nokka akselien ja nostimien voitelu sisäisten porausten kautta!
Kun taas vanhemmaissa ulkopuolisten putkien kautta!
Saab 9-5 2.0t -07Farkku
Saab 9-5 2.3t - 98
Saab 900 turbo Capriolet-89
Saab NG 9-5 2.0 tid
jani
"Aero"
Viestit: 453
Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 10:22
Paikkakunta: nokia

Viesti Kirjoittaja jani »

Eroja on noissa venakopan tiivisteissä sen verran että toisessa on ne puolikuut kiinni tiivisteessä ja toisessa on irrallaan. Ja noi voiteluputken kun on irralliset niin uudemman tiivistesarjassa ei ole putkien pieniä o- renkaita. nokka akseleissa on myös hieman eroja mutta ne selviää http://www.aero.com sivuilta tarkemmin. Ja tämän foorumin haku toiminnolla muistaakseni kertoiltiin eroista.
jani
"Aero"
Viestit: 453
Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 10:22
Paikkakunta: nokia

Viesti Kirjoittaja jani »

eron tunnistaa kannen numeron perusteella joka on imsarjan puolella kannessa
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24660
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

http://www.aero.com

tuolla kerrotaan lentokoneista....
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Japso
"Hölösuu"
Viestit: 2081
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 22:15
Paikkakunta: Etelä-Savo

Viesti Kirjoittaja Japso »

http://www.900aero.com >>tech>>camshafts
Foxbody turbo
Vastaa Viestiin