missä sijaitsee airbag tunnistimet ceeässässä?
missä sijaitsee airbag tunnistimet ceeässässä?
missähän päin mahtaisi sijaita etupuskurisssa airbaggien tunnistimet. yksi tunnistin meni taannoin uusiksi, myyjä liikkeen toimesta kun ostin auton.
srs valo syttyi ensin vilkuttelemaan ja sitten jäi päälle.
olisiko vaikutusta ollut, että satoin oikeen urakalla.???!
t.js
srs valo syttyi ensin vilkuttelemaan ja sitten jäi päälle.
olisiko vaikutusta ollut, että satoin oikeen urakalla.???!
t.js
harrastaminen ja harrastuksen loppuminen.
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viesti:
Puskurissa ei ole muita tunnistimia kuin lämpötila tunnistin.
Joten luulen että airbagin tunnistimet ovat samassa
paikassa kuin CD:ssäkin.
Eli heti lamppujen takana molemmin puolin.
Musta laatikko torx ruuvilla kiinni.
Joten luulen että airbagin tunnistimet ovat samassa
paikassa kuin CD:ssäkin.
Eli heti lamppujen takana molemmin puolin.
Musta laatikko torx ruuvilla kiinni.
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#
Ja noihin antureihin kun lyö vasaralla niin saa airbagit ja vyönkiristimet laukeamaan?
Siis reagoivat hidastuvuuteen/kiihtyvyyteen? Ovatko nuo kovin vikaherkkiä, tuttavan tonnarissa palaa SRS-valo, tuli mieleen josko nuo voisivat olla syypäitä, ovat aika helposti likaantuvassa paikassa?

Siis reagoivat hidastuvuuteen/kiihtyvyyteen? Ovatko nuo kovin vikaherkkiä, tuttavan tonnarissa palaa SRS-valo, tuli mieleen josko nuo voisivat olla syypäitä, ovat aika helposti likaantuvassa paikassa?
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Pitäis lyödä ainakin toiseen keulassa olevaan ja siihen keskikonsolin alla olevaan samaan aikaan.
Tosin aika löysä tuo kiihtyvyys anturi tossa boksissa, kun naksuu ihan kädessä heiluttelemalla.
Eli melkein riittää kun kääntää ton boksin pystyasentoon ja lyö vasaralla toiseen nokassa olevaan.
En tosin kokeillut.
Tosin aika löysä tuo kiihtyvyys anturi tossa boksissa, kun naksuu ihan kädessä heiluttelemalla.
Eli melkein riittää kun kääntää ton boksin pystyasentoon ja lyö vasaralla toiseen nokassa olevaan.

En tosin kokeillut.

sitä likaantumis/liittimien kastumis mahdollisuutta aloin juuri miettiä.
tuskin nyt sama anturi kahteen kertaan menee rikki kun tämä temppuilu alkoi juuri sateella..vai sattumaako.
kuulemma noita molempia bagejä ohjaa omansa anturinsa.
minkähän näköinen tuo lamppujen takana oleva musta boxi näyttää?
tuskin nyt sama anturi kahteen kertaan menee rikki kun tämä temppuilu alkoi juuri sateella..vai sattumaako.
Ei muuten ohjaa. vaikka käskytys tulee eri piuhoja pitkin niin kyllä ne molemmat laukee jos tarvista on, eli toinen etukulman 16G anturi ja tuo boksin 2G anturi kun tulee tieto X mS sisällä niin molemmat laukee ja vyöt kiristyy.js kirjoitti:sitä likaantumis/liittimien kastumis mahdollisuutta aloin juuri miettiä.

Tuo XmS johtuu kun en jaksanut/viitsynyt ruveta tota Motorolan 4E28B prossun softaa kaivaan ulos sieltä.
Näin ainakin vm97:ssä vanhemmissa on eri logiikka. (lukee kuulma BMW jossain).

Jos antureiden kontakteissa on jotain häikkää niin voiko siitä olla seurauksena SRS-valon vilkkuminen? Oletan että näin on.
Kehitelkääpäs joku teistä guruista se SRS-valon nollauslaite, pistetään vaikka keräys pystyyn sen tuotekehittelyä varten, sillä säästäisi pitkän pennin ja vianhaku onnistuisi "vaihda osa kerralla" -metodilla kun saisi sen valon aina itse nollattua ja siirryttyä seuraavaan komponenttiin
Kehitelkääpäs joku teistä guruista se SRS-valon nollauslaite, pistetään vaikka keräys pystyyn sen tuotekehittelyä varten, sillä säästäisi pitkän pennin ja vianhaku onnistuisi "vaihda osa kerralla" -metodilla kun saisi sen valon aina itse nollattua ja siirryttyä seuraavaan komponenttiin

Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
tänään tapahtunutta.
kävin tänään hyvinkäällä korjaamossa jossa tuo tech-vikakoodilaite/nollaus laite. itse tunnistimista ei löytynyt tälläkertaa mitään vikaa. lienee vika ollut akussa jolla on ns. tunnit tulleet täyteen.
ja jos akku jännite laskee alle 8 voltin air-baggi järjestelmä sekoaa. ja saadaan mittarin näyttöön srs valo vilkuttelemaan eikä itse airbäkki sydeemi ei osaa nollata itseään
näin mulle kerrottiin. joten ei muutakuin akku kauppaan hankkimaan
uusi akku. täytyypi toivoo vika oli tuon akun syytä.
terv. js
kävin tänään hyvinkäällä korjaamossa jossa tuo tech-vikakoodilaite/nollaus laite. itse tunnistimista ei löytynyt tälläkertaa mitään vikaa. lienee vika ollut akussa jolla on ns. tunnit tulleet täyteen.
ja jos akku jännite laskee alle 8 voltin air-baggi järjestelmä sekoaa. ja saadaan mittarin näyttöön srs valo vilkuttelemaan eikä itse airbäkki sydeemi ei osaa nollata itseään
näin mulle kerrottiin. joten ei muutakuin akku kauppaan hankkimaan
uusi akku. täytyypi toivoo vika oli tuon akun syytä.
terv. js