Hop,
CC:n ilmastoinnin kompura vuotaa akselinsa juuresta.
Sain tänään Carimat:lta (kiitos!) melkoisen rupisen, mutta edellisen omistajan (siis joka Carimatille sen antoi) mukaan toimivan.
Huomenna olen lähdössä pohjoiseen ja samalla matkalla oli tarkoitus hakea Kaustiselta "parivuotias" kompura, jonka pitäisi olla tiivis.
Mitä tehdä? Kaustisen kompura kuitenkin maksaa rahaa ja nyt syliin putosi ilmainen..
Kokeilin pyörittää tuota tänään saatua päästä ja ihan iloisesti tuntui sytkivän.. Öljyä ei valunut yhtään ulos, kun kallistelin, eli ilmeisesti se on kuiva.
Mitä mieltä on raati? Itse olisin kaikesta huolimatta vähän kallistumassa tuon tuoreemman kompuran puoleen, mutta valinta on melkoisen vaikea, sillä kohtuullinen rahasumma on kuitenkin pelissä.
Ilmastoinnin kompura mietityttää..
Ilmastoinnin kompura mietityttää..
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
Ongelma on vielä sekin, että ostettava kompura luultavasti menee parempiin suihin, ellen nyt sitä hae.
Moni kompura päältä kaunis, mutta selviääkö sisäinen kauneus muuten, kuin kokeilemalla? Nuo täytötkin kun maksavat.
Tässä on vielä sekin jännittävä juttu, että CC:hen on tehty R134a-konversio! Kestääkö ilmaisen kompuran tiivisteet, tarviiko sille tehdä joku peruskunnostus?
Vaikeaa on.
Moni kompura päältä kaunis, mutta selviääkö sisäinen kauneus muuten, kuin kokeilemalla? Nuo täytötkin kun maksavat.
Tässä on vielä sekin jännittävä juttu, että CC:hen on tehty R134a-konversio! Kestääkö ilmaisen kompuran tiivisteet, tarviiko sille tehdä joku peruskunnostus?
Vaikeaa on.
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)