"check radiator"
"check radiator"
Mikähän mahtaa olla jäähdyttimessä vikaa kun tuollainen check radiator vilkkuu ajotietokoneen näytössä?!
-
- "Hölösuu"
- Viesti:
Mulla se anturi on ainakin todella herkkä. Varsinkin vasempaan käännyttäessä vähänkin tiukempaan mutkaan se tapaa itsestään muistutella. Nyt on kyllä jäähdytinnesteetkin melko vähissä...mutta niistähän se pitäs olla kiinni.
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Olen kyllä katsonut että nestettä olisi riittävästi. Tuo ilmiö tapahtuu just vasemmalle kaartaessa... eli pitää kokeilla lisätä nestettä lisää jos ilmoitus häviää...Money For Nothing kirjoitti:Mulla se anturi on ainakin todella herkkä. Varsinkin vasempaan käännyttäessä vähänkin tiukempaan mutkaan se tapaa itsestään muistutella. Nyt on kyllä jäähdytinnesteetkin melko vähissä...mutta niistähän se pitäs olla kiinni.
Parempi tarkka
Parempi tarkka kuin niin että ilmoittelee vasta kun on myöhästä...
Re: Parempi tarkka
Tottakai, mutta liian herkkiä ne kyllä mun mielestä on..ei sekään ole hyväksi->hermoille..!petrus kirjoitti:Parempi tarkka kuin niin että ilmoittelee vasta kun on myöhästä...

-
- "Hölösuu"
- Viesti:
Mulla oli min-max puolessavälissä kun ensimmäisen kerran tuo alko varotteleen itsestään, ja alkuun tosiaan vain vasemmalle käännyttäessä. Nyttemmin tuo taso laskenut niin varottelee kyllä sitten jo jokasuuntaan. Olis nesteiden vaihto nyt edessä. Vähän tosiaan turhan herkkä, mutta tietääpä ainakin että toimii 

9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01
-
- "Hirsch"
Re: Parempi tarkka
Mulla kävi silleen, että totesin aikanaan valon olevan liian herkkä ja jatkoin ajamista minulle normaaliin tapaan. Viikon ajeltuani "check radiator"-valo vilkkuen, nesteet tuli pihalle ja aiheutti 1200e kansirempan.petrus kirjoitti:Parempi tarkka kuin niin että ilmoittelee vasta kun on myöhästä...
Olkaa siis varovaisia, ettei "normaali vilkkuminen" tuota odottamattomia ja suuria kustannuksia.
Saab 9-3 Sport Sedan 2006 1.9TD
jackal@bairakyn.net
jackal@bairakyn.net