![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Mutta ois pari kysymystä
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Hetken aikaa kun kone on käynyt niin alkaa turbo tienoilta nousemaan höyryä/savua. Se on ehkä pikkasen sakeempaa kun tavallinen vesihöyry, mutta valkoista kuitenkin. Se haisee pikkasen jollekkin erikoiselle
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Höyryn tulo ei mainittavasti lisäänny vaikka antaisi pikkasen jenkaa. Putki on hyvin kiinni, mutta silti savu tuntuu tulevan turbon sisältä jos mahdollista...Putki tuottaa sitä samaa höyryä ja putken päästä oli tullut aika paljon vettä (kaikki on suhteellista, maahan oli tippunut ehkä puoli desiä) Onko mahdollistä että vesipumppu-turbo putki vuotaa jotenkin turbon sisälle?
Sitten niistä äänistä
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Venttiilikoneisto rallattaa sitten heti huolella. Oon kyllä kuullut että nostajat pitää jotain ääntä ennen kun ne imee öljyä, mutta mimmosta ääntä ne yleensä pitää? Tuo on ihan selvää venttiilien nakutusta ja melko voimakasta. Ihan kuin diissel volkkari kävisi. Yhteensä kone ei ole käynyt ehkä kuin 5-10 min.
Suuttimien seutuvilta kuuluu muuntajan hurinaa (kun virrat on päällä)
Sytytyspuola-asetelma naksahtaa noin 5-10 sek. välein kun virrat on päällä.
Kun koneen sammuttaa, niin konehuoneesta kuuluu parin sekunnin ajan voimakas summerin ääni
![Shocked 8O](./images/smilies/icon_eek.gif)
Sitten tietysti tyhjäkäynti seilaa jonkin verran ja kaasua pumpatessa (varovasti, tyhjäkäynniltä n. 2500 kierrokseen) ropeltaa ja välillä sammuu. Nuo luulen johtuvan jostain vuodoista kun yksi putki on vähän haljennut (venakopan takaa lähtevä)
Ei muuta