Turposaappi kiikarissa

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
andalucia
"Tuplakaasari"
Viestit: 52
Liittynyt: Pe Loka 24, 2003 10:53
Paikkakunta: Tampere

Re: osta täältä

Viesti Kirjoittaja andalucia »

mulla olis -88 turbo tonnari jossa toimii cruise ja ilmastointi!! ajttu 434tkm ja hyvin kulkee ja kukkuu! Auto on Tampereella ja tingitty hinta 1850euroa. katsastettu 5/05. käy kattomassa, lisää kuvia ja tietoa: http://www.nettiauto.com/376842

HUOM! HUOM! HUOM!
OLEN TULEVANA VIIKONLOPPUNA TURBOLLA NUMMELASSA (43km Hkistä Poriin päin) VÄLILLÄ PE ILTA - SU AAMU, SIELLÄ PÄÄSEE NÄKEMÄÄN, TAI VARAUKSELLA SOVITTAVISSA EHKÄ NÄYTTÖÄ HELSINKIIN LAUANTAINA!! soittakaa kiinnostuneet: 045-670 7890 / Jussi.
jos tosiostajia on, otan talvigummit ja luovarin mukaan matkaan!
HUOM! HUOM! HUOM!
aukka
iikoo
"Ruisku"
Viestit: 108
Liittynyt: Ma Elo 15, 2005 12:20

Viesti Kirjoittaja iikoo »

Coltti kirjoitti:Mätä pommi se ainakin näytti olevan, yleisilme tosi huono. Kaikenlaisia ääniä kuului koeajolla mm. etutukivarsien puslat natisi, kone kävi aika karun olosesti... rouskuttaen ja varsinkin kylmänä. Ilmastoinnin korjaus voi tulla kalliiksikin, usein ovat leikanneet tai muuta mukavaa...
Ja jos kyseessä on automaattilootainen vehje, niin automaatti se vasta arvotavaraa on, jos se hajoaa. Menee taatusti yli auton arvon sen korjaaminen, sikäli mikäli sitä paljoa korjailla kannattaa. Omien tietojeni mukaan hommassa on helpointa vaihtaa koko laatikko. Itse en vanhaan automaatti-9000:een koskisi mistään hinnasta.
andalucia
"Tuplakaasari"
Viestit: 52
Liittynyt: Pe Loka 24, 2003 10:53
Paikkakunta: Tampere

heh

Viesti Kirjoittaja andalucia »

Ja jos kyseessä on automaattilootainen vehje, niin automaatti se vasta arvotavaraa on, jos se hajoaa. Menee taatusti yli auton arvon sen korjaaminen, sikäli mikäli sitä paljoa korjailla kannattaa. Omien tietojeni mukaan hommassa on helpointa vaihtaa koko laatikko. Itse en vanhaan automaatti-9000:een koskisi mistään hinnasta.[/quote]

Tuota, toihan on sama kun sanoisi että se kori vasta arvotavaraa on jos se mätänee....
tai moottori...
tai turbo...
tottakai tämän ikäisiin autoihin isot remontit maksaa jo enemmän kuin auton arvo! Ostajat varmasti ymmärtää että aina 20v vanhan auton ostamisessa on riskinsä. Toisaalta laatikko saattaa kestää pidempään kuin mikään muu autossa! Ainahan näillä voi spekuloida. Mulla ainakin laatikko toimii hienosti, ilmeisesti öljyjä vaihdettu ja muutenkin hyvin kohdeltu, sitähän ei kukaan tiedä milloin se pamahtaa jos koskaan.
Olen automaattiin tyytyväinen, mukava, leppoisa ja helppo ajaa, paljon parempi kuin moni uudempi! tilan tarve koiran takia on ainoa joka laittaa myymään, tosin ei mikään pakko ole myydäkään.
aukka
iikoo
"Ruisku"
Viestit: 108
Liittynyt: Ma Elo 15, 2005 12:20

Re: heh

Viesti Kirjoittaja iikoo »

andalucia kirjoitti: tottakai tämän ikäisiin autoihin isot remontit maksaa jo enemmän kuin auton arvo! Ostajat varmasti ymmärtää että aina 20v vanhan auton ostamisessa on riskinsä. Toisaalta laatikko saattaa kestää pidempään kuin mikään muu autossa! Ainahan näillä voi spekuloida. Mulla ainakin laatikko toimii hienosti, ilmeisesti öljyjä vaihdettu ja muutenkin hyvin kohdeltu, sitähän ei kukaan tiedä milloin se pamahtaa jos koskaan.
Olen automaattiin tyytyväinen, mukava, leppoisa ja helppo ajaa, paljon parempi kuin moni uudempi! tilan tarve koiran takia on ainoa joka laittaa myymään, tosin ei mikään pakko ole myydäkään.
Minulle on kerrottu, että vanhan automaatin ostaminen on aina varsinaista arpapeliä. Jos on huonosti hoidettu, niin saattaa levitä nopeastikin. Sen jälkeen on käsissä kallis halpa auto.

Koriin verrattuna tilanne on vaikeampi, koska jos kori on laho, niin se kyllä näkyy päälle. Automaatin kunto ei näy.
Vastaa Viestiin