eli vastatusten KATIT. 2.0 t ja 2.3 vapari. eli heposissa
eroa vain noin 15? itsellä molemmat ja tuntuisi että 2.3
on heti voimakas ku polkaisee ja 2.0t aika hengetön
pikkukierroksilla ku lähdetään. johtuneeko ajatuksesta
että turbo menee myyntiin ku vaparin remppa valmistuu!
onko muilla asiasta vertailuja?
vissiin tuo 2.3 t on aika kova peli lähtee heti käskettäessä
jos noita väännön arvoja(nm/rpm) katsoo? ei ole kokemusta
mutta jos sellaisen sitte isona!
konevertailua
konevertailua
SAAB on nautinto tien päällä
Ainakin 2.3T on melko hengetön alakierroksilla, mutta tuosta kahden tonnin pinnasta ku polkee niin tuntuu kuin piru pääsisi irti. :)
Kaasuun vastaavuus alle 1500rpm on jopa huono, satkun t8:ssakin tuntuu olevan enemmän lähtöjä, mutta tosiaan kahden tonnin pinnassa ei ole enää mitään ongelmia, voimaa riittää kuin pienessä kylässä ja sitä sitten riittää läpi kierrosalueen. Isokin mies hymyilee leveästi kun pääsee testaamaan penkin selkänojan tarkoitusta. :D
-Sami
Kaasuun vastaavuus alle 1500rpm on jopa huono, satkun t8:ssakin tuntuu olevan enemmän lähtöjä, mutta tosiaan kahden tonnin pinnassa ei ole enää mitään ongelmia, voimaa riittää kuin pienessä kylässä ja sitä sitten riittää läpi kierrosalueen. Isokin mies hymyilee leveästi kun pääsee testaamaan penkin selkänojan tarkoitusta. :D
-Sami
Sami Räihä #1910
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83