Päivän heräteostos

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
ah79
"Hirsch"

Päivän heräteostos

Viesti Kirjoittaja ah79 »

Kävin sitten äsken ostamassa tonnarin päivän heräteostoksena :D .

Vm. 88, automaatti, cd-soitin, tankki yli puolillaan, melko hyvät renkaat, ajoaikaa lokakuun loppuun ja hintaa huimaavat 150€ 8)

En mä oikeastaan tiedä, mitä mä tolla teen, kun varaosillekaan ei varsinaisesti ole tarvetta, mutta laskin että tuosta kaupasta on jo likipitäen mahdotonta jäädä tappiolle. Vähän aikaa taidan vaan nauttia tomaatilla ajamisesta ja sitten pitää miettiä sen kohtaloa tarkemmin. Pienellä laitolla sen sais varmaan uudestaan leimaankin, mutta ei tuosta katsastettunakaan paljoa saisi, kun yleiskunto ei kuitenkaan ole erityisen hyvä. Osiksi tuo varmaan menee, mutta ongelma on vain säilytystilan puute, jonka takia isommista osista pitäisi päästä nopeasti eroon jos tuon osiksi pistää. No, eiköhän asiaan joku ratkaisu löydy...

(Jos jollakulla on tarvetta tonnarin osille, kuten moottorille, tomaattilootalle tai siisteille penkeille, niin voi ottaa yhteyttä vaikka YV:nä. Jos isommille osille löytyy ostajat, niin laitan tuon varmaan osiksi. Jos jollakulla on tarvetta kokonaiselle varaosa-autolle, niin voin luopua koko autostakin, mutta cd-soittimen otan itse ja hinta jolla tuo minulta lähtee on korkeampi kuin tuo 150€, koska ajattelin kerrankin jäädä autokaupasta voitolle (edes vähän :wink: ))
Vastaa Viestiin