Piiska jumissa

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
jyrmy
"Turbo"

Viesti Kirjoittaja jyrmy »

Mimmi kirjoitti:Siitä. Itse asiassa se irtoaa nuolesta hieman oikealle.
Jos meinaat heivata antennin jorpakkoon, laita ennemmin minulle tulemaan.
:lol:
Nuolesta oikealle..? Eihän tuosta nuolesta oikeallepäin ole enää kun kiinteää muoviosaa, ei mitään mikä aukeais..? JOSPA vaan itse auto ei olisi ruostehoidossa, hurauttaisin johonkin päin Vantaata jotta kädestä pitäen näkisin miten ja mistä.
jyrmy
"Turbo"

Mimmi kirjoitti:Kokeillaan vaikka Keimolan potkijaisissa irrottaa piiskaa.

Vantaan Rajakylässä asustelen.
Kääk.. Miten pitkään tuolla on yleensä porukka viihtynyt? Pääsen puol 9 vasta duunista, ehkä puol kymmeneks tuonne ehtis..
karg
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja karg »

Nuolesta oikealle on vissiin molemmin puolen pienet ruuvit ja ne kun avaat, niin se putki irtoaa.
jyrmy
"Turbo"

karg kirjoitti:Nuolesta oikealle on vissiin molemmin puolen pienet ruuvit ja ne kun avaat, niin se putki irtoaa.
Kyl siin ruuvit on mut musta tuntuu et toi putki on liimattu kii.. Ei meinaan tosiaan kolmen miehen voiminkaa lähteny irti ja alkaa olla aika raiskatun näköne :roll:
e: siihen mustaan muoviin kiinni siis.. mut tosiaan jos se jollakin siitä lähtee niin kyllähän se sieltä saadaan vielä kaivettua :twisted:
Painkiller
"Ruisku"

Viesti Kirjoittaja Painkiller »

Noniin, kun on päivän tapellut persgrillien kanssa niin nyt voikin hyvillä mielin siirtyä sähköantennin kimppuun eli ruoto tod.näk naksahti poikki. Ja ruoto kaiketi on kiinni uudessa piiskassa?? Mistäköhän kannattaa kiireessä uusi piiska hakea ( Kemi = merkkiliike?) ja paljonkohan tuommoisesta joutuupi köyhtymään?
karg
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja karg »

Painkiller kirjoitti:Mistäköhän kannattaa kiireessä uusi piiska hakea ( Kemi = merkkiliike?) ja paljonkohan tuommoisesta joutuupi köyhtymään?
Jos on kiire (kuten minulla yleensä) niin merkkiliikkeestä saa uuden piiskan muistaakseni muodolliseen 70-80 euron hintaan 8)

Motonetistä saa sitten (kuten Mimmi mainitsi) CC- ja CD-malleihin sopivan piiskan jollakin 20 eurolla muistaakseni.
Vastaa Viestiin