cruise tonnariin?
cruise tonnariin?
Mietin tossa, että mitäs romuja -97 tonnarin vakionopeussäädin sisältää.. Tietty viiksen kytkimillä, servoboksin kiskomaan kaasua ja jonkin apparaatin kaasupolkimelle sekä eri ohjelman boksiin, mutta sisältääkö muuta?
TjK #1480
Nyt: Volvo C70 cab, Ford S-max
EXät: Saab x 17, Caddy SRX 4.6, Camaro Z28 Conv, Mitsubishi Pajero 3,2 DI-D, Volvo S802.5T, Volvo S80T6, Jeep G-C x 3, OpelVectra, MB300E, BMW750i, BMW540i + jokunen skoda, joissa VW/audi -merkit.
Nyt: Volvo C70 cab, Ford S-max
EXät: Saab x 17, Caddy SRX 4.6, Camaro Z28 Conv, Mitsubishi Pajero 3,2 DI-D, Volvo S802.5T, Volvo S80T6, Jeep G-C x 3, OpelVectra, MB300E, BMW750i, BMW540i + jokunen skoda, joissa VW/audi -merkit.
cruisesta
Minulta löyttyy cruisen dokumentaatiota vanhaan alipaine cruiseen ( paperilla ), sekä uudempaan servo cruiseen ( datana ).
Olisi ihan kiva miettiä, miten istuttaa vanhempi alipainepumppu systeemi uudemman malliseen 9000:een ( koska niitä löytynee vanhoista raadoista).
Lähettele yhteystietojasi, niin koitan kasata sinulle tietoa cruisen hippuloista...
Olisi ihan kiva miettiä, miten istuttaa vanhempi alipainepumppu systeemi uudemman malliseen 9000:een ( koska niitä löytynee vanhoista raadoista).
Lähettele yhteystietojasi, niin koitan kasata sinulle tietoa cruisen hippuloista...
-
- "Turbo"
- Viestit: 278
- Liittynyt: To Tammi 15, 2004 15:30
- Paikkakunta: Tikkakoski
Mulla ei myöskään cruise pelitä. (seiteemitään )Huomasin tällä palstalla, että jollain muullakin -92 9kCS:ssä oli matoja, ja se korjaantui letkujen imutuksella .
Mulle auton myynyt hemmo sanoi, että laite oli pelittänyt toisinaan, mutta paljastui, että skeidaa puhui, sekä kytkin- että jarrupolkimen anturit oli teipattu pohjaan eli "irti"
Olisko toiminu jotenkin epänormaalisti, ja on tehty halpa "korjaus" ennen myyntiä??
Mittasin viiksen, se toimii.
Konehuoneen puolella oleva ilmaletku oli jätetty joskus suojamuovin alle, ja oli vähän lintassa, luulin jo, että onstuu korjaus tosi iisisti. Ei auttant yhtään.
Ostin -86 tonnarin varaosaksi, jossa toimii cruise. Moukka on molemmissa sama eli 2.0 / 16-venaa. Olisko kellään tietoa/ohjeita, käykö vanhemman mallin hilut, jos alan vaihtaa palikka kerrallaan, lähinnä alipainepumppu on kyssäri
Oi Tietäjät, neuvokaa! Myös YV käy=> dartsiartsi@koir.as
Mulle auton myynyt hemmo sanoi, että laite oli pelittänyt toisinaan, mutta paljastui, että skeidaa puhui, sekä kytkin- että jarrupolkimen anturit oli teipattu pohjaan eli "irti"
Olisko toiminu jotenkin epänormaalisti, ja on tehty halpa "korjaus" ennen myyntiä??
Mittasin viiksen, se toimii.
Konehuoneen puolella oleva ilmaletku oli jätetty joskus suojamuovin alle, ja oli vähän lintassa, luulin jo, että onstuu korjaus tosi iisisti. Ei auttant yhtään.
Ostin -86 tonnarin varaosaksi, jossa toimii cruise. Moukka on molemmissa sama eli 2.0 / 16-venaa. Olisko kellään tietoa/ohjeita, käykö vanhemman mallin hilut, jos alan vaihtaa palikka kerrallaan, lähinnä alipainepumppu on kyssäri
Oi Tietäjät, neuvokaa! Myös YV käy=> dartsiartsi@koir.as
Vertailua
Tässä ajankulukseni vertailen vm 87 ja 91 cruicen korjaamon käsikirjoja.
Pumppu, kytkimet ovat samoja. Boxissa on pieniä eroja, johtuen siitä, että myöhempiin malleihin tuli TIP-toiminto, jopa viiksi on vaihtokelpoinen TIP-toiminnosta huolimatta. Näyttäisi siltä, että vanhemmassa poksissa on yksi 9-napainen liitin ja uudemmassa 8-napainen ja 1-napainen liitin.
Poksien nasta kytkennätkin on yksiyhteen pl. että vanhemman poksin 9-nasta vastaa uudemmassa poksissa 1-napaisen liittimen 1-nastaa.
Mittaristolta tuleva nopeustietokin lienee sama.
Huomioi muuten että pumpussa on kaksi putkea joihin letkun voi kytkeä. Jospa joku on kytkenyt letkun siihen väärään putkenpäähän
Pumppu, kytkimet ovat samoja. Boxissa on pieniä eroja, johtuen siitä, että myöhempiin malleihin tuli TIP-toiminto, jopa viiksi on vaihtokelpoinen TIP-toiminnosta huolimatta. Näyttäisi siltä, että vanhemmassa poksissa on yksi 9-napainen liitin ja uudemmassa 8-napainen ja 1-napainen liitin.
Poksien nasta kytkennätkin on yksiyhteen pl. että vanhemman poksin 9-nasta vastaa uudemmassa poksissa 1-napaisen liittimen 1-nastaa.
Mittaristolta tuleva nopeustietokin lienee sama.
Huomioi muuten että pumpussa on kaksi putkea joihin letkun voi kytkeä. Jospa joku on kytkenyt letkun siihen väärään putkenpäähän
-
- "Turbo"
- Viestit: 278
- Liittynyt: To Tammi 15, 2004 15:30
- Paikkakunta: Tikkakoski
Re: Vertailua
Koitan viikonloppuna alkaa turaamaan.pevi kirjoitti:Tässä ajankulukseni vertailen vm 87 ja 91 cruicen korjaamon käsikirjoja.
Pumppu, kytkimet ovat samoja. Boxissa on pieniä eroja, johtuen siitä, että myöhempiin malleihin tuli TIP-toiminto, jopa viiksi on vaihtokelpoinen TIP-toiminnosta huolimatta. Näyttäisi siltä, että vanhemmassa poksissa on yksi 9-napainen liitin ja uudemmassa 8-napainen ja 1-napainen liitin.
Poksien nasta kytkennätkin on yksiyhteen pl. että vanhemman poksin 9-nasta vastaa uudemmassa poksissa 1-napaisen liittimen 1-nastaa.
Mittaristolta tuleva nopeustietokin lienee sama.
Huomioi muuten että pumpussa on kaksi putkea joihin letkun voi kytkeä. Jospa joku on kytkenyt letkun siihen väärään putkenpäähän
Kunhan saisin talliin raivattua tilaa, notta saisin edes keulan sisälle.
Tänk juu veriappelsiini!
Artsi
ArtsiKoo
9-3 TTid -10 A6
Volvo S80 T6 automaatti -00, odottaa alkoholisoitumista.
SSK # 1927
9-3 TTid -10 A6
Volvo S80 T6 automaatti -00, odottaa alkoholisoitumista.
SSK # 1927