9000 ei käynnisty ilman boosteria

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
Snowy
"Kaasari"

9000 ei käynnisty ilman boosteria

Viesti Kirjoittaja Snowy »

Eli taitaa olla aika tuttu topicci, mutta mistään ei löytynyt oikein selvää vastausta... :cry:

Auto 1990 2,0 turbo + di + autom. Auto käynnistyy heti kun antaa boosterilla lisää virtaa, mutta ilman lisävirtaa ei käynnisty millään. Kokeilin toista di-kasettia - ei vaikutusta, vaihdoin virtalukon pohjan - ei vaikutusta...vaihdoin uuden akun - ei vaikutusta. Joskus saattaa tuurilla lähteä käyntiin ilman boostia, mutta ei käy kaikilla pytyillä (käy ehkä 3:lla), niin ja tulpatkin on vaihdettu. Olen nykinyt sähköjohtoja irti ja tarkastanut hapettumia / putsaillut sumuttanut cleaner spraytä, mutta mikään ei tunnu auttavan. Heittäkää nyt joku vinkki, vai pitäskö mun heivata toi koslo suolle?

niin ja ne maadoituspisteetkin olen tarkastanut / putsannut, mutta ei vaan käynnisty, eikä ole käynnistyksen estojakaan. :cry:
habasaab
"Turbo"

Viesti Kirjoittaja habasaab »

Hmm.. Onkos tossa muuten hall-anturia? Kaverilla meni ooppelista Hall-anturi paskaks ja TÄYSIN samat oireet... Vaihto sen ja toimi....
Snowy
"Kaasari"

noh, nyt olisi hyvät neuvot oikeasti tarpeen, voiko jossain tota boschin boksia tarkastaa, ei viittis uutta ostaa kun maksavat ihan kivasti ja vielä enemmän ottaisi pannuun jos vika ei olisi siinäkään. Eli auto saataa säkällä lähteä käyntiin, mutta mulla on ollu jo pitkään v..... huono säkä.
Snowy
"Kaasari"

Tarkastin johdot, mielestäni ne oli ihan ok. Voiko tota boksia mitenkään testata? DI-kasettia kokeilin toisesta autosta ja sama vika, boksiakin meinasin kokeilla, mutta ei käynyt liittimet :(
Snowy
"Kaasari"

En mitannut, mutta tota maadotustakin olen jo kokeillut, eikä se auta. Tää alkaa jo pikkuhiljaa käydä hermoihin, ku vikaa ei meinaa löytyä mistään. En usko että, vika on kovinkaan ihmeellinen, kunhan vain saisi selville mikä mättää. :roll:
Vastaa Viestiin