DI/APC 2.3i onko tietoo

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
SaabAri
"Tuplakaasari"
Viestit: 72
Liittynyt: Pe Syys 17, 2004 13:00
Paikkakunta: Vaasa

DI/APC 2.3i onko tietoo

Viesti Kirjoittaja SaabAri »

Tere

Onko tietoo mitä eroa on vapari boksin toiminnasa verrattuna turbo boksiin.

Eli lähinnä vaikuttavatko samat anturit .. entä miten alipaineanturi vaikuttaa ym. onko jossain selostettu pelkän vapari DI/APC boksin toimintaa

löysin DI/APC manuaalin jossa oli turbollisen koneen toiminta selostettu.

t. -91 9000 cd 2.3i lh2.4.2 eli katillinen malli + DI boksi
Viimeksi muokannut SaabAri, Pe Syys 23, 2005 12:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
V.J.S
"Hölösuu"
Viestit: 8089
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen

Viesti Kirjoittaja V.J.S »

eikö nuo ruiskut ollut jakajalla (ei siis suorasytkällä) aina Trioniciin saakka... Vai oonko ihan hukassa? Se nyt on ainakin fakta, että ei siinä APC:tä ole, sitä kun ei ole kun turboissa. :wink:
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
SaabAri
"Tuplakaasari"
Viestit: 72
Liittynyt: Pe Syys 17, 2004 13:00
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja SaabAri »

Tere


No DI/APC loota ainakin on kuskin penkin alla ja DI-boksi koneessa..

se että mitä se DI/apc tekee ruiskussa niin sehän tässä juuri kiinnostaa..

:?:
Vastaa Viestiin