Jahas. Päädyin sitten ostamaan tonnarin, joka on kyllä varmaan yksi rumimmista Suomessa Teknisesti auto on kuitenkin kuin unelma. Vuosimalli on -88 ja sillä on rullattu 340 tuhatta kilomeetriä. Kyseisen "kaunottaren" löysin paikallisen autoliikkeen pihalta ja sieltä se tarttui mukaan 400 eurolla Katsotaan nyt mihin tuon kanssa vielä joutuu...
Vai toi muka ruma . Kyllähän toi mun tonnari päihittää ton 10-0. Kuviakin olen yrittänyt siitä ottaa, mutta kolmannen särkyneen kameran jälkeen luovutin
tuhojuho kirjoitti:Vai toi muka ruma . Kyllähän toi mun tonnari päihittää ton 10-0. Kuviakin olen yrittänyt siitä ottaa, mutta kolmannen särkyneen kameran jälkeen luovutin
Toi on varmaan jo jonkin sortin ennätys. Kolme kameraa rikki kun yrittää tonnarista kuvia ottaa.
Tuossa "Kristian":in tonnarissa on vain pientä fiksausta pinnassa, mutta kyllä siitä komea tulee kun jaksaa vaan laittaa.
Jeps. Kuva antaa kyllä hieman turhankin positiivisen vaikutelman. Auton toiselta puolelta en kehtaa kuvia ottaakaan tässä vaiheessa. Takaoikea kaari on sen verran ilkeää katseltavaa Aikamoinen pakkelihirviö... Ja kakkoskuskin oven alareuna on aika finaaleissa. Hyvää autossa on tietty se että se on katsastettu heinäkuussa joten sen suhteen ei pitäs tulla ongelmia... Pientä laittoa se vaatii vaan.