9000 lupaa lupaa muttei lähde
Auttakaa nyt hyvät ihmiset meinaa usko alkaa loppuun ja alkaa tuntuu siltä että on pakko vaihtaa merkkiä.. Mutta toivottavasti niin ei täydy tehdä sillä saabilla ajaminen on ihan erilaista nautintoa antavaa ajoa kuin mersulla..!
Mutta ehkä ei sit jää muuta vaihtoehtoa, saattaa saabbi tulla myyntiin jos tota vikaa ei löydy!!
Niin ja mistäköhän luetaan tän auton vikakoodit ja minkälaisella laitteella! kun autodata näyttää että niitä olisi kaksi anturia, toinen konehuoneessa ja toinen repsikan jalkotilassa...
Mutta ehkä ei sit jää muuta vaihtoehtoa, saattaa saabbi tulla myyntiin jos tota vikaa ei löydy!!
Niin ja mistäköhän luetaan tän auton vikakoodit ja minkälaisella laitteella! kun autodata näyttää että niitä olisi kaksi anturia, toinen konehuoneessa ja toinen repsikan jalkotilassa...
Wimmu
Saab 9000i 16v CD ´90
Saab 9000i 16v CD ´90
Joo elikkäs olen tarkistanut että b-pumppu toimii varmasti!
Joo varmaan tulee halvemmaks laitattaa kuntoon merkkihuollossa, mutta se on sitten taas huomisen homma tilailla aikaa sinne.. nyt kyllä v*tutus on ja helevetin korkee!!
mutta kaippa siitä saabi kuntoon saahaan! toivottavasti
Joo varmaan tulee halvemmaks laitattaa kuntoon merkkihuollossa, mutta se on sitten taas huomisen homma tilailla aikaa sinne.. nyt kyllä v*tutus on ja helevetin korkee!!
mutta kaippa siitä saabi kuntoon saahaan! toivottavasti
Wimmu
Saab 9000i 16v CD ´90
Saab 9000i 16v CD ´90
Venttiili voi mennä myös poikki tai on jo poikki, riippuu kauanko starttailee tai miten tuo vika on päässyt syntymään.Kurko kirjoitti:Eikös siellä tule hiukan ahtaat oltavat venttiileille, jos kettinkiä ei ole.ek6149 kirjoitti:Starttaa normaalisti mutta ei lähde käyntiin, vika edellä mainitut vaihtoehdot huomioon ottaen, on jo vakavampi, eli sulla on jakoketju poikki.
Itselläni ketju katkes suoraan ajosta, eli meno hyytyi siihen ja sen jälkeen oireet aivan samat, starttaa starttaa muttei lähde käyntiin. Kokeiltiin myös sytytyskasetin vaihtoa yms. yms. kunnes viimein vaan oli kurkattava jakopäähänkin. Onneks venttiili ei ollu pahasti poikki, mutta kansiremonttihan siinä piti kuiteskii tehdä, tarkoitan ettei kaikki venttiilit olleet poikki, eli päästiin pienemmällä kansiremontilla.