9000 lupaa lupaa muttei lähde

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
kf3461
"Turbo"
Viestit: 298
Liittynyt: Su Joulu 28, 2003 08:41
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja kf3461 »

Vaihdappas virtalukon pohja uuteen, niin pitäs wörkkiä.
Ilu
# 2018
0456713526 ja suapi soitella
wimmu_
"Kaasari"
Viestit: 23
Liittynyt: La Elo 20, 2005 19:12
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja wimmu_ »

Eipä vika löytynyt virtalukonpohjastakaan..
mikäköhän ihme siä vois olla.. meinaan nyt alkaa usko loppuun ja alkaa tuntuu että saabi vaihtoon ja pian! :?
Wimmu

Saab 9000i 16v CD ´90
wimmu_
"Kaasari"
Viestit: 23
Liittynyt: La Elo 20, 2005 19:12
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja wimmu_ »

Auttakaa nyt hyvät ihmiset meinaa usko alkaa loppuun ja alkaa tuntuu siltä että on pakko vaihtaa merkkiä.. Mutta toivottavasti niin ei täydy tehdä sillä saabilla ajaminen on ihan erilaista nautintoa antavaa ajoa kuin mersulla..! :lol:

Mutta ehkä ei sit jää muuta vaihtoehtoa, saattaa saabbi tulla myyntiin jos tota vikaa ei löydy!! :(

Niin ja mistäköhän luetaan tän auton vikakoodit ja minkälaisella laitteella! kun autodata näyttää että niitä olisi kaksi anturia, toinen konehuoneessa ja toinen repsikan jalkotilassa...
Wimmu

Saab 9000i 16v CD ´90
ASTech
"Hölösuu"
Viestit: 1167
Liittynyt: Ti Joulu 02, 2003 17:37
Paikkakunta: Uki

Viesti Kirjoittaja ASTech »

Oletko nyt siis tarkastanut, että b.pumppu toimii varmasti ?
900C -86
wimmu_
"Kaasari"
Viestit: 23
Liittynyt: La Elo 20, 2005 19:12
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja wimmu_ »

Joo elikkäs olen tarkistanut että b-pumppu toimii varmasti!

Joo varmaan tulee halvemmaks laitattaa kuntoon merkkihuollossa, mutta se on sitten taas huomisen homma tilailla aikaa sinne.. nyt kyllä v*tutus on ja helevetin korkee!!

mutta kaippa siitä saabi kuntoon saahaan! toivottavasti
Wimmu

Saab 9000i 16v CD ´90
wimmu_
"Kaasari"
Viestit: 23
Liittynyt: La Elo 20, 2005 19:12
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja wimmu_ »

EIpä oo viäkään saabia saatu kuntoon, prkl..! :(
nyt alkaa huumori loppuun..

Ei kukaan viisas sattuis tietää/arveleee mikä vitsi siä on vikana?
Wimmu

Saab 9000i 16v CD ´90
wimmu_
"Kaasari"
Viestit: 23
Liittynyt: La Elo 20, 2005 19:12
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja wimmu_ »

Nyttemmin vika paikallistettu.. Rikkinäinen hal-anturi joku kampiakselin asento tunnistin ja joku ihmeen hall kehä.. onneks löyty ja voi vara auton myydä pois.. on se saabi kumminkin aina saabi!! :lol:
Wimmu

Saab 9000i 16v CD ´90
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6200
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Sitähämmää vaan ihmettelen, että miten sen kehän voi saada rikki...

9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
ek6149
"Turbo"
Viestit: 288
Liittynyt: Ke Touko 05, 2004 06:03

Viesti Kirjoittaja ek6149 »

Starttaa normaalisti mutta ei lähde käyntiin, vika edellä mainitut vaihtoehdot huomioon ottaen, on jo vakavampi, eli sulla on jakoketju poikki.
Kurko
"Hölösuu"
Viestit: 2013
Liittynyt: Pe Tammi 28, 2005 18:35

Viesti Kirjoittaja Kurko »

ek6149 kirjoitti:Starttaa normaalisti mutta ei lähde käyntiin, vika edellä mainitut vaihtoehdot huomioon ottaen, on jo vakavampi, eli sulla on jakoketju poikki.
Eikös siellä tule hiukan ahtaat oltavat venttiileille, jos kettinkiä ei ole. :?:
ek6149
"Turbo"
Viestit: 288
Liittynyt: Ke Touko 05, 2004 06:03

Viesti Kirjoittaja ek6149 »

Kurko kirjoitti:
ek6149 kirjoitti:Starttaa normaalisti mutta ei lähde käyntiin, vika edellä mainitut vaihtoehdot huomioon ottaen, on jo vakavampi, eli sulla on jakoketju poikki.
Eikös siellä tule hiukan ahtaat oltavat venttiileille, jos kettinkiä ei ole. :?:
Venttiili voi mennä myös poikki tai on jo poikki, riippuu kauanko starttailee tai miten tuo vika on päässyt syntymään.
Itselläni ketju katkes suoraan ajosta, eli meno hyytyi siihen ja sen jälkeen oireet aivan samat, starttaa starttaa muttei lähde käyntiin. Kokeiltiin myös sytytyskasetin vaihtoa yms. yms. kunnes viimein vaan oli kurkattava jakopäähänkin. Onneks venttiili ei ollu pahasti poikki, mutta kansiremonttihan siinä piti kuiteskii tehdä, tarkoitan ettei kaikki venttiilit olleet poikki, eli päästiin pienemmällä kansiremontilla.
Vastaa Viestiin