Motonetin jarrulevyt
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8089
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Taakse saa Motonetistä Ferodon paloja, ovat laadukkaat. Eteen myyvät milloin minkäkin valmistajan, mulla on JUFIn tekeleet edessä, ja viimekesäisten rata-ajojen perusteella en voi suositella "urheilulliseen" ajoon (ei paljoa puuttunut ilmiliekeistä kahden "kovan" kierroksen jälkeen). Kaiken lisäksi pölyttävät aika pirusti. Kestosta ei pahaa sanottavaa, oisko semmonen 50000km noilla Jufeilla ajeltu, vieläkin pintaa vaikka sudet söis. Normiajoon siis OK pois lukien pölyäminen, eivät kitise ja kesto on kohdillaan,
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-
- "Saabisti"
- Viestit: 5804
- Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
- Paikkakunta: Vantaa
Ei herneitä nenuun, MUTTA
sekä Ahvenistolla, että Alastarossa näin tapauksia, joissa kymmenien kierrosten ajon jälkeen pantiin pirssi parkkiin, VETÄMÄLLÄ KÄSIJARRU PÄÄLLE.
Ei tartte ihmetellä kieroja jarrulevyjä.
Rata-ajo harjoituksissa ajetaan viimeinen kierros jarruja jäähdytellen ja moottorin lämpöjä samoin.
Pysäköinti tapahtuu ajamalla vaikka eturengas kuoppaan, ilman käsijarrua, sekä jättäen auton käymään muutamaksi minuutiksi.
Näin monta kyseisen kaltaista känkkä-päälle-heti tapausta. taas.![Shocked 8O](./images/smilies/icon_eek.gif)
sekä Ahvenistolla, että Alastarossa näin tapauksia, joissa kymmenien kierrosten ajon jälkeen pantiin pirssi parkkiin, VETÄMÄLLÄ KÄSIJARRU PÄÄLLE.
![Shocked 8O](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Shocked 8O](./images/smilies/icon_eek.gif)
Ei tartte ihmetellä kieroja jarrulevyjä.
![Shocked 8O](./images/smilies/icon_eek.gif)
Rata-ajo harjoituksissa ajetaan viimeinen kierros jarruja jäähdytellen ja moottorin lämpöjä samoin.
Pysäköinti tapahtuu ajamalla vaikka eturengas kuoppaan, ilman käsijarrua, sekä jättäen auton käymään muutamaksi minuutiksi.
Näin monta kyseisen kaltaista känkkä-päälle-heti tapausta. taas.
![Shocked 8O](./images/smilies/icon_eek.gif)
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
puoli vuotta olen ajanut motonetistä ostetuilla levyillä (merkkiä en muista) ja icerin paloilla. Aika rihkama kamaa ovat. Jarrutusteho tippui uusien osien myötä vaikka vanhat jarrut olivat jo tiensä päässä. Noin 4kk ajon jälkeen alkoi täryyttää jarrutuksissa (kieroon) vaikka mitään rataajoa vastaavaa en ole ajanut ja jarrut ajettiin myös oikeaoppisesti sisään.
Halvalla ei saa hyviä jarruja, vaikka motonetistä hyvää kamaa muuten saa järkevään hintaa.
Halvalla ei saa hyviä jarruja, vaikka motonetistä hyvää kamaa muuten saa järkevään hintaa.
-
- "Saabisti"
- Viestit: 5804
- Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
- Paikkakunta: Vantaa
Mun Tontussa ollut n. 4 vuotta LUCAS-merkkiset etulaikat ja Lucas-palat.
Paloja vaihdoin 1,5 V välein ja aina ollut melkein puolet pintaa jäljellä.
Laikat pysyneet suorina.
Nyt kulumajälkiä, lähinnä laikka ohentunut vaihtokuntoon. Ei silti täristä.
Laatu maksaa itsensä takasin, ajan myötä.![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Paloja vaihdoin 1,5 V välein ja aina ollut melkein puolet pintaa jäljellä.
Laikat pysyneet suorina.
Nyt kulumajälkiä, lähinnä laikka ohentunut vaihtokuntoon. Ei silti täristä.
Laatu maksaa itsensä takasin, ajan myötä.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3