Motonetin jarrulevyt

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
puu
"Hölösuu"
Viestit: 1525
Liittynyt: La Huhti 23, 2005 11:28
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja puu »

Mitenkäs on noiden Motonetin jarrupalojen laita. Ovatko asialliset? (omat kulahti vähän Alastarolla)
Volvo XC70 D5 -04
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Ex-Saabit: 4x 900, 6x 9000, 2x 9-5
#2470
V.J.S
"Hölösuu"
Viestit: 8089
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen

Viesti Kirjoittaja V.J.S »

Taakse saa Motonetistä Ferodon paloja, ovat laadukkaat. Eteen myyvät milloin minkäkin valmistajan, mulla on JUFIn tekeleet edessä, ja viimekesäisten rata-ajojen perusteella en voi suositella "urheilulliseen" ajoon (ei paljoa puuttunut ilmiliekeistä kahden "kovan" kierroksen jälkeen). Kaiken lisäksi pölyttävät aika pirusti. Kestosta ei pahaa sanottavaa, oisko semmonen 50000km noilla Jufeilla ajeltu, vieläkin pintaa vaikka sudet söis. Normiajoon siis OK pois lukien pölyäminen, eivät kitise ja kesto on kohdillaan,
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Jaape
Matalapaineturbo
Viestit: 166
Liittynyt: La Marras 29, 2003 20:59
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Jaape »

Motonettihan myy ties kuinka monen tukkurin edustamia levyjä. Olisi kiva kuulla, minkä merkkiset meni kieroksi ja mitkä ovat taas toimineet moitteetta.
900 GLsA -79, 9000 T16 -85, CSE 2.3T -94, OG9-3 -99
Firges9000
"Saabisti"
Viestit: 5804
Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Firges9000 »

Ei herneitä nenuun, MUTTA

sekä Ahvenistolla, että Alastarossa näin tapauksia, joissa kymmenien kierrosten ajon jälkeen pantiin pirssi parkkiin, VETÄMÄLLÄ KÄSIJARRU PÄÄLLE. 8O 8O
Ei tartte ihmetellä kieroja jarrulevyjä. 8O

Rata-ajo harjoituksissa ajetaan viimeinen kierros jarruja jäähdytellen ja moottorin lämpöjä samoin.
Pysäköinti tapahtuu ajamalla vaikka eturengas kuoppaan, ilman käsijarrua, sekä jättäen auton käymään muutamaksi minuutiksi.

Näin monta kyseisen kaltaista känkkä-päälle-heti tapausta. taas. 8O
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
SabaT16
"Ruisku"
Viestit: 132
Liittynyt: Ke Marras 19, 2003 17:58
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja SabaT16 »

puoli vuotta olen ajanut motonetistä ostetuilla levyillä (merkkiä en muista) ja icerin paloilla. Aika rihkama kamaa ovat. Jarrutusteho tippui uusien osien myötä vaikka vanhat jarrut olivat jo tiensä päässä. Noin 4kk ajon jälkeen alkoi täryyttää jarrutuksissa (kieroon) vaikka mitään rataajoa vastaavaa en ole ajanut ja jarrut ajettiin myös oikeaoppisesti sisään.

Halvalla ei saa hyviä jarruja, vaikka motonetistä hyvää kamaa muuten saa järkevään hintaa.
9-5 Aero -04
9-3 NG
900T16 -85


http://www.vndyno.com
Firges9000
"Saabisti"
Viestit: 5804
Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Firges9000 »

Mun Tontussa ollut n. 4 vuotta LUCAS-merkkiset etulaikat ja Lucas-palat.

Paloja vaihdoin 1,5 V välein ja aina ollut melkein puolet pintaa jäljellä.

Laikat pysyneet suorina.

Nyt kulumajälkiä, lähinnä laikka ohentunut vaihtokuntoon. Ei silti täristä.

Laatu maksaa itsensä takasin, ajan myötä. :D
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Jarmo900
"Aero"
Viestit: 438
Liittynyt: Ti Elo 16, 2005 16:14

Viesti Kirjoittaja Jarmo900 »

Motonetistä jäi käteen Brembon valmistamat etulevyt. Kyseinen merkki edustettuna kohtalaisesti ainakin moottoripyörissä. Mikäli niissä jotain erikoista ilmenee, pistän tämän topicin jatkoksi.
Vastaa Viestiin