moottorijarrutuksessa savuttaa...
moottorijarrutuksessa savuttaa...
Moi!
Vm 92 2.3 T tonnari kyseessä, moottorijarrutuksessa (esim alamäessä mentäessä) putkesta pölläyttelee savukiehkuroita. Kiihdytyksessä ei pienintäkään pölläystä putkesta, missä vika, turboko?
Vm 92 2.3 T tonnari kyseessä, moottorijarrutuksessa (esim alamäessä mentäessä) putkesta pölläyttelee savukiehkuroita. Kiihdytyksessä ei pienintäkään pölläystä putkesta, missä vika, turboko?
Autot nyt:
-Audi A6 3.0TDI Q, 2013, Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Volvo 240 GL B200F 1989 ja Volvo 240 GL B230F 1990 Museointi menossa.
-Audi A6 3.0TDI Q, 2013, Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Volvo 240 GL B200F 1989 ja Volvo 240 GL B230F 1990 Museointi menossa.
Vanhassa tonnarissa oli venttiilivarren kumit sökönä ja löi sinistä putken täydeltä, kun kiihdytti, ei moottorijarrutuksessa... Eli just päin vastoin siinä.
Autot nyt:
-Audi A6 3.0TDI Q, 2013, Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Volvo 240 GL B200F 1989 ja Volvo 240 GL B230F 1990 Museointi menossa.
-Audi A6 3.0TDI Q, 2013, Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Volvo 240 GL B200F 1989 ja Volvo 240 GL B230F 1990 Museointi menossa.
Vanhassa tonnarissa miltei kaikki kumit olivat irti! Nykyisessä tonnarissa on kansiremppa tehty 10 tkm sitten, joten hiukan ihmetyttää, jos kumit oikuttelee...
Autot nyt:
-Audi A6 3.0TDI Q, 2013, Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Volvo 240 GL B200F 1989 ja Volvo 240 GL B230F 1990 Museointi menossa.
-Audi A6 3.0TDI Q, 2013, Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Volvo 240 GL B200F 1989 ja Volvo 240 GL B230F 1990 Museointi menossa.
Jos niitä kumeja ei ole tuossa rempassa liimattu niin hyvällä todennäköisyydellä ne on irti. Onpa tullut sellanenkin tietoon että kumit oli liimattu mutta oli muutamasta lipsahtanut venan varteenkin liimaa ja niiden osalta kumit sököt (ja tietenkin imupuolelta).LR kirjoitti:Vanhassa tonnarissa miltei kaikki kumit olivat irti! Nykyisessä tonnarissa on kansiremppa tehty 10 tkm sitten, joten hiukan ihmetyttää, jos kumit oikuttelee...
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
mulla sama juttu.. moottorijarrutuksessa ja tyhjäkäynnillä tulee sinistä ihan homona.. venttiilinvarren kumit on vaihdettu tänään.. aattelin et olis johtunu niistä.. mutta kyllä se taitaa se turbo olla ku on sökönä.. v**tu.. mitä sellaset uudet maksaa?
Saab 9000i cd 94'
Ex:iä
Toyota Carina E 96'
Citroen Jumpy HDI 04'
Honda Accord 2.0 sport 06'
Toyota Corolla Lb 93'
Saab 9000 T16 85'
Ex:iä
Toyota Carina E 96'
Citroen Jumpy HDI 04'
Honda Accord 2.0 sport 06'
Toyota Corolla Lb 93'
Saab 9000 T16 85'