hän neuvoi minulle näin:
Ensinnäkin onko jollain kuvaa missä toi hukkaportin tankosijaitsee (mieluiten kuvallaMuista pikkusen ruuvata sitä hukkaportin tankoa kireämmälle, jotta saat pikkasen kovemmat peruspaineet, ei täysin kiinni mutta jonkun verran, huomaat vaikutuksen ja ei muuta kuin ajelemaan ja toivotaan että bensa riittää!
Niin siitä tulikin mieleen, että muista ruuvata sitä bensanpaineenrajoitinta vai mikä fuel cutteri se nyt olikaan, kireämmälle tai ota pois kokonaan, niin ei vedä kovemmilla paineilla ikävään fuel-cuttiin, se meinaan on ikävä tilanne kiihdytyksessä. Mötikkä johon tulee niitä paineletkuja löytyy kuskin puolelta kojetaulun alta polkimien yläpuolelta irroitettavan paneelin alta. Keskellä olevan ruuvin kun ruuvaat pohjaan niin auttaa ainakin vähäksi aikaa.

ja toisekseen mulla tekee juuri tuon fuel-cutin (jos oikein ymmärsin että se on se kun ahdot menee tappiin niin samantien "tökkäsee" vauhdin.) ja etsisin polkimien yläpuolelta noita ruuveja mutta en kyllä löytänyt mitään irroitettavaa paneelia.
paineletkuja menee mielestäni ainakin kahteen paikkaan, mutta ei niis paneeleita oo

tähänkin mielellään kuvan kera, mutta kunnon selityskin riittää
oikeen hävettää olla autonkorjaajan poika kun ei itse tajua autoista mitään

edit: ja auto on 89vuoden automaatti turbotonttu