Tonnari kulkee kuin saksanseisoja....

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
Saabsick
"Aero"
Viestit: 456
Liittynyt: Ma Loka 13, 2003 08:50
Paikkakunta: TUUSULA

Tonnari kulkee kuin saksanseisoja....

Viesti Kirjoittaja Saabsick »

9000 CSE ´95 2,3 280.000 (alla 16" Aerot 205-55)
Iskareissa ei ole vikaa (ainakaan inssin mukaan) jouset on n.100tkm ajetusta Aerosta (kiitos vaan Tero taas) ja silti keula on edelleen turhan korkealla. :?
...minusta näyttää jopa kornilta :wink:
Näyttää kutakuinkin tältä: auto ei liity muuten mitenkään minuun, kunhan kuvastaa keulan asentoa http://tinyurl.com/bytf6 (on muuten siisti yksilö, terveisiä vaan Laittlaan).
Onko kokemuksia kenen valmistajan alustasarja laskee keulaa+perää alemmas (50mm? Iskarit lähinnä, kun on jo aeron jouset...) on siedettävä arkiajossa (ei kivireki) ja mitä saattaa maksaa?
Samalla tämä voi toimia O/M ilmona... :D
Kuultua:
Lentokaptenin kuulutus hiukka töyssyisen laskun jälkeen:
"Ladies and Gentlemen, it's happy hour. You just recived two landings for the price of one."
Märkäkorva
"Viggen"
Viestit: 527
Liittynyt: Pe Joulu 03, 2004 09:32
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Märkäkorva »

Luulenpa, että tuota hommaa ei saa "korjattua" mitenkään virallisesti ku taitaapi olla ominaisuus. Itellä -40mm alustasarja ja takapyörät kulkee jo lokasuojan sisällä pikkusen mikä ei tietenkään etupyörille ole mahdollista jos meinaa, että autoa saisi käännettyäkin. Rekisteriotteeseen on merkittynä navan ja lokasuojan välinen etäisyys ja siinäki on kolmisen senttiä eroa etu- ja takapään välillä.
2xSaab, ikäeroa vaatimattomasti vajaat 36 vuotta
95 VAN -71 MA, 9-5 Stw Aero -06,
9-3 SC TTiD A6 -08, 9-5 Wagon -01/-02 KA, 9000 CD 2.3i -92 -- MYYTY pois
--2236--
TjK
"Viggen"
Viestit: 547
Liittynyt: Pe Syys 19, 2003 12:43
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja TjK »

Lesjöforsin satsin kanssa on kyllä ihan kivassa asennossa.. Vaihdetaanko Ilkka joku ilta?
TjK #1480
Nyt: Volvo C70 cab, Ford S-max
EXät: Saab x 17, Caddy SRX 4.6, Camaro Z28 Conv, Mitsubishi Pajero 3,2 DI-D, Volvo S802.5T, Volvo S80T6, Jeep G-C x 3, OpelVectra, MB300E, BMW750i, BMW540i + jokunen skoda, joissa VW/audi -merkit.
Saabsick
"Aero"
Viestit: 456
Liittynyt: Ma Loka 13, 2003 08:50
Paikkakunta: TUUSULA

Viesti Kirjoittaja Saabsick »

Vaihdetaan vaan.... :D taas... :lol: :lol:
Kuultua:
Lentokaptenin kuulutus hiukka töyssyisen laskun jälkeen:
"Ladies and Gentlemen, it's happy hour. You just recived two landings for the price of one."
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

Taitaa olla ihan normaalia tuo... Aerohan on vakiojousilla sekin melko korkea etupäästään, ja tuosta sun vaparista taitaa sen lisäksi puuttua muutama painoa lisäävä "varuste" keulasta. :wink:
Saabsick
"Aero"
Viestit: 456
Liittynyt: Ma Loka 13, 2003 08:50
Paikkakunta: TUUSULA

Viesti Kirjoittaja Saabsick »

....niinku mikä 8O :wink: sumuvalot, lasikuitukittiä...kjähh..juu ymmärsin vihjeen...et ole ainoa joka siihen suuntaan painostaa :D
Kuultua:
Lentokaptenin kuulutus hiukka töyssyisen laskun jälkeen:
"Ladies and Gentlemen, it's happy hour. You just recived two landings for the price of one."
TjK
"Viggen"
Viestit: 547
Liittynyt: Pe Syys 19, 2003 12:43
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja TjK »

Osui... :oops:
TjK #1480
Nyt: Volvo C70 cab, Ford S-max
EXät: Saab x 17, Caddy SRX 4.6, Camaro Z28 Conv, Mitsubishi Pajero 3,2 DI-D, Volvo S802.5T, Volvo S80T6, Jeep G-C x 3, OpelVectra, MB300E, BMW750i, BMW540i + jokunen skoda, joissa VW/audi -merkit.
Vastaa Viestiin