-87 Iivaria ostattelemassa

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Avatar
riisipussi
"Aero"
Viestit: 369
Liittynyt: To Syys 18, 2003 16:51
Paikkakunta: Varkaus

-87 Iivaria ostattelemassa

Viesti Kirjoittaja riisipussi »

Juu tuommosta olen ostattelemassa, kun niin edullinen on :p
Joku 320K ajettu ja suht siistin olonen, ainakin tuiskussa.

Automaatilla tuntuu olevan ja käyntihäiriöö... johtuiskohan pätkivä käynti mahdollisesti siitä että akku on finaalissa? Oli pelannu kun enkeli, mut akku oli seisonnassa kypsynyt ja kaapeleilla käyntiin -> armoton pätkiminen. Huomenna mahdollisesti pääsee itse havainnoimaan millaista pätkiminen on.

Mitäs muuta kuin normaalien ruoste, öljy ym. kohtien tarkkailua arvon tonnaristit suosittelee?

Jos pääsis vihdoinkin riisipussista eroon :D
Avatar
riisipussi
"Aero"
Viestit: 369
Liittynyt: To Syys 18, 2003 16:51
Paikkakunta: Varkaus

Viesti Kirjoittaja riisipussi »

Jep, saappi hilattu pihaan 8O
Pätkiminen ratkes kun annoin apumaata kaapelilla
akusta runkoon.

Sähköt siinä tuntuu olevan todella sekasin.
Hälytin hilluu ja ei ole tietoa onko se kakella ohjattu vai mikä, ei kerennyt
tarkemmin tuolla pimeässä tutkia. Joku asentaja on katkonut puhaltimen
moottorin johdot konehuoneesta, syytä ei tiedossa :D
Mittarinvalot pimeänä ja tiettyä levottomuutta nopeusmittarissa

Pyörii nätisti ja laatikko tuntui pikkumatkalta toimivan ihan ok.

Oliskohan kellään kytkentäkaaviota sähköisessä muodossa?
Firges9000
"Saabisti"
Viestit: 5804
Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Firges9000 »

RIISIPUSSI

Onneksi olkoon.
tervetuloa SAAB-kansan joukkoon. :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Annamme kaiken apumme, saadaksesi Tonnarisi kuntoon. 8) :wink: 8O
Firges9000
"Saabisti"
Viestit: 5804
Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Firges9000 »

Pistäs, Saabpussi, pian kuvia esille. :D :D
Avatar
riisipussi
"Aero"
Viestit: 369
Liittynyt: To Syys 18, 2003 16:51
Paikkakunta: Varkaus

Viesti Kirjoittaja riisipussi »

Hehe, kiitos kiitos :D

Apuja saattaa tosiaan tarvita, senverta kummasti
tonnarin sähkösydeemat toimii nyt :lol:

Huomenna onneks aikaa koko päivä kummastella.
Pitää laittaa kuvia jahka saa vähän kuosiinsa tuota.

Admini voiskin muuttaa tuon Saabpussiksi, jos kykenee :mrgreen:
Firges9000
"Saabisti"
Viestit: 5804
Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Firges9000 »

Hän tekee ihmeitä, meidän viihtymisen eteen. :D
Ota yhteyttä 8)
Firges9000
"Saabisti"
Viestit: 5804
Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Firges9000 »

Miltä se Tonnari muuten maistui? :?:
Avatar
jus
"Saabisti"
Viestit: 11507
Liittynyt: Ma Elo 11, 2003 21:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja jus »

Yksi syy puhaltimen johtojen katkomiseen voisi olla, että autossa olisi ollut joskus bensalämppäri.

Mulla on skannattuna 87- ja 88-tonnarin yleiskytkentäkaaviot. Zipattuna 600k ja 1,1 Mt. Tiedustelut juha.ursin@saabclub.fi

Juha
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Avatar
riisipussi
"Aero"
Viestit: 369
Liittynyt: To Syys 18, 2003 16:51
Paikkakunta: Varkaus

Viesti Kirjoittaja riisipussi »

Firges9000 kirjoitti:Miltä se Tonnari muuten maistui? :?:
Hyvälle se japsirasioiden jälkeen tuntui, seisonta vaan on tehnyt tehtävänsä sähkölaitteille. Pientä rempottamista esiintyy siellä täällä, mutta suht jämerän oloinen kuitenkin. Eiköhän tosta auto vielä tehdä :D
Hälyytin näkyy olevan defa ja se pitää ekana poistaa, kellään ei ole tietoa
missä kauko-ohjain sijaitsee :evil:
Avatar
riisipussi
"Aero"
Viestit: 369
Liittynyt: To Syys 18, 2003 16:51
Paikkakunta: Varkaus

Viesti Kirjoittaja riisipussi »

jus kirjoitti:Yksi syy puhaltimen johtojen katkomiseen voisi olla, että autossa olisi ollut joskus bensalämppäri.

Mulla on skannattuna 87- ja 88-tonnarin yleiskytkentäkaaviot. Zipattuna 600k ja 1,1 Mt. Tiedustelut juha.ursin@saabclub.fi

Juha
Jep, laitoin mailia. Kiitos.
Avatar
riisipussi
"Aero"
Viestit: 369
Liittynyt: To Syys 18, 2003 16:51
Paikkakunta: Varkaus

Viesti Kirjoittaja riisipussi »

Häläri löydetty, Defa Patriot 500X.
Kuppi kahvia ja takas pakkaseen poistamaan se -> :twisted:
Avatar
riisipussi
"Aero"
Viestit: 369
Liittynyt: To Syys 18, 2003 16:51
Paikkakunta: Varkaus

Viesti Kirjoittaja riisipussi »

Häläri disabloitu ja muutenkin rupes pelaamaan kaikki paitsi ACC nätisti.
ACC toimii näennäisesti muuten, puhallin ei vaan pyöri ja en saanut vikakoodeja ulos.
Avatar
riisipussi
"Aero"
Viestit: 369
Liittynyt: To Syys 18, 2003 16:51
Paikkakunta: Varkaus

Viesti Kirjoittaja riisipussi »

Puhallin on kunnossa, pyörii apuvirralla.
Säätöyksikkö on ihan uusi, vaihdettu varmaan ihan äsken.
Mikähän ihme tuossa nyt on?

Ilmastoinnin kompurasta on otettu hihna pois.

Vuosimalli näkyy olevan 88, otettu käyttöön 87.
V.J.S
"Hölösuu"
Viestit: 8089
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen

Viesti Kirjoittaja V.J.S »

Oisko rele joka temppuilee, jos kerran toimii jumpperilla (eli otitko suoraan 12V puhaltimelle?)...Ja relehän löytyy (muistaakseni) hanskalokeron tarjottimelta.
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Avatar
riisipussi
"Aero"
Viestit: 369
Liittynyt: To Syys 18, 2003 16:51
Paikkakunta: Varkaus

Viesti Kirjoittaja riisipussi »

Pitääpä lehteä takas testaan, sormet jo sen verta sulaneet :twisted:
Ju 12V suoraan akulta otin.
Perskele, toi selftestin ymmärsin väärin <> luulin ylös alas, vaikka venthän se tossa vaunussa onkin...
Takas potilaan luo ->
Vastaa Viestiin