Cruise ajelehtii..
Cruise ajelehtii..
eli vakionopeussäädin pitää nopeuden pyydetyssä kunnes tulee alamäki, jolloin kaasu menee 0%:iin ja alkaa moottorijarrutus. Vastamäen alkaessa ei vakkari jaksa painaa kaasua vaan alkaa pudottamaan aneemisesti nopeuttaan. Tilanne korjaantuu pienellä kaasujalan painalluksella kunnes seuraava alamäki/ylämäki-sydeemi alkaa vaikuttaa...
SAAB 900i automatic vm.89 sold
SAAB 9000i CD vm.90 sold
SAAB 9000i CD automatic vm.89 on the road
SAAB 9000i CD vm.90 sold
SAAB 9000i CD automatic vm.89 on the road
-
- "Viggen"
- Viestit: 527
- Liittynyt: Pe Joulu 03, 2004 09:32
- Paikkakunta: Oulu
Joo, jostain vuotaa letku just sen verran, että ei jaksa riittävän syvälle painaa kaasua mäessä.
Itellä uudet vähä originaalia paksumpiseinäset letkut ja hyvin jaksaa pitää vauhdin tasasena. Tuo moottorijarrutushommahan on ihan ominaisuus.
Itellä uudet vähä originaalia paksumpiseinäset letkut ja hyvin jaksaa pitää vauhdin tasasena. Tuo moottorijarrutushommahan on ihan ominaisuus.
2xSaab, ikäeroa vaatimattomasti vajaat 36 vuotta
95 VAN -71 MA, 9-5 Stw Aero -06,
9-3 SC TTiD A6 -08, 9-5 Wagon -01/-02 KA, 9000 CD 2.3i -92 -- MYYTY pois
--2236--
95 VAN -71 MA, 9-5 Stw Aero -06,
9-3 SC TTiD A6 -08, 9-5 Wagon -01/-02 KA, 9000 CD 2.3i -92 -- MYYTY pois
--2236--
mitäs sitte tehdään, kun lievästi piristetyssä tonnarissa cruise kiihdyttelee ja hellittelee jatkuvasti... melkein ottaa aivoon, kun nopeus heittelee jatkuvasti... onko kyseessä joku "ominaisuus" siitä, että korotetuilla ahdoilla kiihdytys olisi liian raju, vai mitä kerpelettä...
Turkka Kivelä #(ei voi muistaa ulkoa),
9-5 2.3 AERO -08, VARA käyttis talvirenkailla.
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrasteet, ei talvipyöriä.
9-5 2.3 AERO -08, VARA käyttis talvirenkailla.
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrasteet, ei talvipyöriä.