9000 CD Turbo -89:n varashälytin

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
tokahaik
Matalapaineturbo
Viestit: 156
Liittynyt: Pe Loka 07, 2005 19:07
Viesti:

9000 CD Turbo -89:n varashälytin

Viesti Kirjoittaja tokahaik »

Osaako joku sanoa missä kaikkialla -89 vuoden CD tonnarissa on varashälyttimen anturit, kun jostain olen kuullut että olisi vain konepellissä sellainen kytkin ja varashälytin menisi päälle kun laittaa ovet lukkoon.

Missä kohtaa sijaitsee varashälyttimen hälytintorvi ja minkä näköinen se on, että jos löytäisin sen konehuoneen puolelta jostain ja onko jollain ollut jotain häikkää ko. mallin varashälyttimen kanssa, kun tankatessa autoa hälytin meni päälle jostain ihmeen syystä.
puu
"Hölösuu"
Viestit: 1525
Liittynyt: La Huhti 23, 2005 11:28
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja puu »

Täällä on sama auto ja sama vika. Menee hälyt päälle ja ovet samalla lukkoon välillä itsestään. Ei uskalla jättää ikinä avaimia sisälle.

Konepellissä mulla on ainakin semmoinen magneettikytkin. Toinen magneetti konepellissä ja toinen ei. Itse olen aina ajatellut, että häly käyttää auton omaa torvea, mutta en tiedä onko näin. Ovien antureista en kauheasti muuta tiedä, kuin että kaikki omani eivät toimi.

Hälyttimeni merkki on Cargard.
Volvo XC70 D5 -04
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Ex-Saabit: 4x 900, 6x 9000, 2x 9-5
#2470
tokahaik
Matalapaineturbo
Viestit: 156
Liittynyt: Pe Loka 07, 2005 19:07
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tokahaik »

puu kirjoitti:Täällä on sama auto ja sama vika. Menee hälyt päälle ja ovet samalla lukkoon välillä itsestään. Ei uskalla jättää ikinä avaimia sisälle.

Konepellissä mulla on ainakin semmoinen magneettikytkin. Toinen magneetti konepellissä ja toinen ei. Itse olen aina ajatellut, että häly käyttää auton omaa torvea, mutta en tiedä onko näin. Ovien antureista en kauheasti muuta tiedä, kuin että kaikki omani eivät toimi.

Hälyttimeni merkki on Cargard.
Mulla ei ole koskaan mennyt ovet itsestään lukkoon, mutta hälytin on pari kertaa mennyt päälle itsestään. Kuten mainitsin, niin kuulin että konepellissä olisi sellainen kytkin, mutta onko ovissakin jotku anturit?

Ei mulla ainakaan torvi ruvennut huutamaan kun hälytin on mennyt päälle....valot vain alkoivat vilkkua jaksoissa. Mistä tuon hälyttimen merkin voi tarkistaa?
puu
"Hölösuu"
Viestit: 1525
Liittynyt: La Huhti 23, 2005 11:28
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja puu »

Mulla on Cargardin lätkät ikkunoissa. Jos löydät hälyttimen boksin, niin siinä luulisi lukevan valmistaja. Itselläni on repsikan jalkatilan päällä.
Volvo XC70 D5 -04
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Ex-Saabit: 4x 900, 6x 9000, 2x 9-5
#2470
tokahaik
Matalapaineturbo
Viestit: 156
Liittynyt: Pe Loka 07, 2005 19:07
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tokahaik »

puu kirjoitti:Mulla on Cargardin lätkät ikkunoissa. Jos löydät hälyttimen boksin, niin siinä luulisi lukevan valmistaja. Itselläni on repsikan jalkatilan päällä.
Mulla lukee etuovien ikkunoissa: Saab Antitheft System, ja kun hanskalokeron ottaa irti niin oikealla puolella on sellainen musta noin 10x10x2 cm kokoinen laatikko, mikä liittyy hälytysjärjestelmään.

Onko tuo sinun hälytin Saabin alkuperäinen?
tokahaik
Matalapaineturbo
Viestit: 156
Liittynyt: Pe Loka 07, 2005 19:07
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tokahaik »

Onko tonnarissani siis Saabin alkuperäinen hälytin, jos anturi on konepellissä ja sitä ohjataan kuskin ovesta ja kojelaudan päällä on kuskin puolella pieni punainen ledi mikä vilkkuu ja etuovissa "Saab Auto-Alarm" -tarrat?

Ohjausyksikkö on siellä hanskalokeron oikealla puolella, kun lokeron ottaa irti.
Vastaa Viestiin