http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=478264
Tiedossa oli ettei ole mikään pidennetty oikeasti, tää oli myyjän eka auto ja hänelle oli näin uskoteltu koska auto oli ollut Ahteen käytössä.
Pitänee ottaa mittanauha potkiaisiin, jos ja kun niiitä joskus on ja tarkastaa asia.
Tilavampi se kyllä on kuin aikaisempi 9000cs, mikä mulla oli. Koiran oli pakko olla apukuskin puolen takajalkatilassa, jos itse ajoin, koska etupenkki oli niin takana. Nyt on yhtä takana penkki ja koira mahtuu mainiosti myös kuskin puolen takajalkatilaan. Cs:n akseliväliä en muista, mutta eikös siinä oo sama pohjalevy kuin CD:ssä?
Mällin korjauksesta tuli kuitit auton mukana, ja vaihdettu oli apparin puolen sivuovet,(baut 5000 mk kuitteja) eli jos rekka on kaheksaakymppiä työntänyt kylkeen nousi Saabin arvostus entisestään, kun niin vähällä on selvinnyt. Taitaa olla hiukan värittynyt tuo tarina vuosien mittaan.

Cross-Spoket vaihtui eilen alle, joten auto ei oo ihan samannäköinen kuin kuvissa. Auto on melkoisen matala, en saanut hallitunkkia keulan alle ennen kuin tunkkasin ensin auton omalla tunkilla sivusta hieman.
Morjestellaan

Edit: Kävin tänään Rikun ja Peten luona (PCS), ja he sanoivat laittavansa aina automaattitonnarien laatikkoon Dexron III-öljyä, perusteena, että DIII on tehty korvaamaan DII. Ainoastaan vanhempien satkujen laatikkoon sanoivat laittavansa ATF220:a.
Sanoin, että laittakaa sitten mullekin samaa mitä muille.
Eli jokunen tonttu Jyskälässäkin liikkuu Dexron III:n voimin

