Jakopään(ketjun) vaihto

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
jblgti1200
"Hirsch"
Viestit: 809
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 18:23
Paikkakunta: Varkaus

Jakopään(ketjun) vaihto

Viesti Kirjoittaja jblgti1200 »

Eli mitä kannattaa/joutuu purkamaan edestä että saa tehtyä kyseisen homman?
Onko mitään erityistä mitä kannattaa ottaa huomioon ennen kuin rupeaa tekemään mitään?

Kone on siis 2 litrainen T16,eli oliko se nyt B202L.

Ja sitten,mitä tuon koneen jakopää sisältää,siis osien uusimismielessä?
Kiristimen lisäksi,mitä muuta?

Kun täältäpäin kyselin niin tarvikkeena saa ainoastaan ketjun(n.30e),ja loput joutuu kuulemma ostamaan alkuperäisinä,pitääkö paikkaansa?

Ja ne ketkä on tämän homman tehneet niin laittakaa hinta paljonko tuli maksamaan.

Ei muuten mitään,muttakun tuntuu/kuuluu että rohisee kylmänä tuo jakopää jo aika äänekkäästi,mutta kun kone lämpiää niin ääni häviää.
Onko miten vaarallista?
- 9000 T16 CC -88
- EX: 9000 CD T16 -89 SP Steg 2 -(myyty)
- 900i raiskattu cabrio -86 -
- Opel Omega B Caravan 2.5 V6 24v -
- Ford Sierra 2.0 Automatic -

- Solifer Export Thermomat -73 - Kesämopo
Avatar
9000CD23T
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 7771
Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 9000CD23T »

900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
Cruor
"Viggen"
Viestit: 564
Liittynyt: Ma Kesä 02, 2003 18:52
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Cruor »

Ketju on tulossa varmaankin tiensä päähän, mutta tuonlaiseen ongelmaan voi myös pelkkä kiristimen vaihto auttaa kovasti.
Matti Penttinen #1807
9-3 2.0t Cabriolet -00
Vastaa Viestiin