Kurko kirjoitti:Ja hapentonta vettä, lisättynä sopivassa suhteessa hydradsiinillä, niin avot.
Eipä ruostu / hapetu jäähdytysjärjestelmä enään.
Ennen huuhtelua jäähdystysjärjestelmässä pyöri n 400 km RedLinen WaterWetterit ( http://www.redlineoil.com/products_coolant.asp ), joka puhdisti koko linjan kiitettävästi.
Huuhtelu tehtiin kraanavedellä (letkulla) ja sitten vielä kertaalleen uusi vesi tilalle ja moottori käyntiin ja n. 10 min terhakkaa tyhjäkäyntiä. Tämän jälkeen vasta pakkasnesteet.
OT: Ei sitä nestettä niin hirveästi tullut ulos sen lämppärin letkun vaihdossa
Kurko kirjoitti:Ja hapentonta vettä, lisättynä sopivassa suhteessa hydradsiinillä, niin avot.
Eipä ruostu / hapetu jäähdytysjärjestelmä enään.
Kyl normi kraanavesi käy, kunhan vaihtaa, ja huuhtelee parinvuoden välein .
Ettei käy kun mulle aikoinaan, jotta tulee lootaöljyt ulos paisuntasäiliön korkista 150 vauhista tampereen motarilla. (ja varoittamatta) (eikä ollut vielä edes 400t mittarissa) .
Kurko kirjoitti:Ja hapentonta vettä, lisättynä sopivassa suhteessa hydradsiinillä, niin avot.
Eipä ruostu / hapetu jäähdytysjärjestelmä enään.
Kyl normi kraanavesi käy, kunhan vaihtaa, ja huuhtelee parinvuoden välein .
Ettei käy kun mulle aikoinaan, jotta tulee lootaöljyt ulos paisuntasäiliön korkista 150 vauhista tampereen motarilla. (ja varoittamatta) (eikä ollut vielä edes 400t mittarissa) .
Mikäs oli syynä moiseen? (reippaasti "kattilakiveäkö")
Vaan jos tosta lootaöljyn lenssaamisesta, niin 250t merkkihuollettuna, 350t itehuollettuna, ja 450t jatkuvalla huolenpidolla tuo tomaatin syyläri vois kestää.