Taabs valoista

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
saabikko
"Kaasari"

Taabs valoista

Viesti Kirjoittaja saabikko »

Moro!
Ensin kysymys. Saako jostakin umpioon erikseen sen kannan johon polttimo (H1) kiinnitetään. Purin sen lopulta eilen aiemmin saamieni vinkkien pohjalta ( avainsana oli poistetaan vilkku ja kuva miten se tapahtuu, Kiitos laittajalle jos vielä muistaa :lol: ). Se kanta on niin vinksin vonksin (sulanutko vai väännelty), että vaikka siihen saisikin polttimon kunnolla asennettua niin se näytää silti mihin sattuu. :?:

Tietysti se onneton umpion sisäpuolen kiinnitysholkki pyöri irti kiinnityksestään. Aiemmin olen palstalla tavannut samaiselle osalle kiroilun sävyttämiä liimausohjeita. Itse korvasin sen ankkuriruuvilla niinkuin aiemmin takaluukun kahvan-, maskin yläosan- lokasuojien kiinnityksen ym. Käy kaikkeen peltiin, muoviin ym. jossa on reikä johon pitää saada kierrettyä kiinni jotakin ja takana on jonkun verran tilaa. :?

Toisen puolen valo näytti taivaita kun polttimon kaulus oli irronnut rungostaan ja hölsky miten sattuu, liekö yleistä. :evil:
jus
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja jus »

Ainakaan varaosaluettelossa ei ilmoiteta mitään valonpidikeholkkeja erikseen varaosana. Ainoa mitä heijastimeen saa, on rautalankakiinniike, joka pitää polttimoa paikallaan. Pitää varmaan liimata tai muovihitsata paikalleen. Olen harrastanut muoviosien korjailua ihan vaan juotoskolvilla sulattelemalla ja tarvittaessa lisäainetta tarjoamalla. Toisinaan on tullut ihan kestäviäkin korjauksia, toisinaan on murtunut pian uudestaan.
Tietysti se onneton umpion sisäpuolen kiinnitysholkki pyöri irti kiinnityksestään.
Tämä lienee eri ongelma kuin tuo H1-pidike, ja sait tämän jo korjattua ankkuriruuvilla? Onnittelut onnistuneen korjauksen johdosta.
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
saabikko
"Kaasari"

Viesti Kirjoittaja saabikko »

Kerkesin tuon uuden viestin kirjoittaa ennen ku olit vastannu, ku näytti ettei vastausta tuu.

Ja vastaus varsinaiseen kysymykseen puuttuu edelleenki.
Vastaa Viestiin