iskarin pusla
iskarin pusla
Tuli hommattua sport alusta ja etupään vermeet menikin ihan nätisti paikalleen. Takapää sitte jo takerteleeki ihan kympillä. Iskarin alapään pultti on vielä nätisti paikoillaan
. Miten ootta saanu tuohon uuteen iskariin sen kumipuslan paikoilleen? Hyviä vinkkejä otetaan vastaan 
9-3 2.8 xwd -09
9-3 Cab -04
9-3 Cab -04
Hiukan vaati työstämistä
Etupää oli minullakin helppo ja Saabin korjauskirjassa sanottiin, että takapää olisi helpompi, kun ovat jousi ja iskari erillään
Puslan sain paikoilleen ruuvipenkissä, apuna oli putken pätkästä työstetty sopivan kokoinen kartio, millä puslan sain "ajettua" mäntysuovan luistattamana koloonsa- ei tosin mennyt ihan ensimmäisellä yrittämällä ja kartiotakin piti muutamaan otteeseen modifioida. Lopulta oli kaksi miestä puslan kimpussa, toinen kiersi varovasti kampea ja toinen koitti ohjailla ja puristaa kartiota- hyvin herkästi pyrkii "tursuamaan" pienestäkin raosta väärään paikkaan.
Alapään pultti oli aivan hel****n jumissa ja olen kuullut, että kolmena kappaleena voisi olla nopein tapa saada se pois?? Eli jokaisesta välistä mihin käsiksi pääsee, niin pultti poikki! Minä liottelin CRC:tä ja nitkutin edestakaisin. Kallistuksen vakaajan otin edesta pois ja samalla tuli vaihdettua siihenkin puslat.
Puslan sain paikoilleen ruuvipenkissä, apuna oli putken pätkästä työstetty sopivan kokoinen kartio, millä puslan sain "ajettua" mäntysuovan luistattamana koloonsa- ei tosin mennyt ihan ensimmäisellä yrittämällä ja kartiotakin piti muutamaan otteeseen modifioida. Lopulta oli kaksi miestä puslan kimpussa, toinen kiersi varovasti kampea ja toinen koitti ohjailla ja puristaa kartiota- hyvin herkästi pyrkii "tursuamaan" pienestäkin raosta väärään paikkaan.
Alapään pultti oli aivan hel****n jumissa ja olen kuullut, että kolmena kappaleena voisi olla nopein tapa saada se pois?? Eli jokaisesta välistä mihin käsiksi pääsee, niin pultti poikki! Minä liottelin CRC:tä ja nitkutin edestakaisin. Kallistuksen vakaajan otin edesta pois ja samalla tuli vaihdettua siihenkin puslat.
"kitkat"
9000 CSE 2.3t Aut. -95
laatikkohuolia...edelleen
# jäsen 2221#
9000 CSE 2.3t Aut. -95
laatikkohuolia...edelleen
# jäsen 2221#
No menihän ne puslat paikoilleen. Tukein ensin puslan kiintoavaimen lenkkiin ja sitte paketti ruuvipenkkiin ja meni ihan nätisti. Noi iskarin alapään pultit ei sitte lähteny irti. Pyörii vain nuo puslat ympyrää. En hoksannu ostaa noita vakaajan puslia. Ois voinu kokeilla lämmittää tota pulttia.Voipi olla että kun tuo huolto uhkaavasti lähenee, niin joutuu PCS:n poijat vaihtaan nuo iskarit samalla
. Onhan niissä jo puslat paikoillaan 
9-3 2.8 xwd -09
9-3 Cab -04
9-3 Cab -04