Lähteny CSE:n spoilerin mukana jonneki muualle. Liittyykö
tuo jotenki ACC:n toimintaan? Onko sama osa läpi kaikkien
tonnareitten? Näytössä näkyy vain kolme viivaa lämpötilan
paikalla! Auto on siis vm -96 eli onko se sitte ACC 3? Mitä
lie eroa kakkoseen lämmönsäätönappien lisäksi? Kysytään
nyt tässä samalla olisko jollain ylimääräistä anturia?
Ulkolämpöanturi
Ulkolämpöanturi
SAAB on nautinto tien päällä
85-89 anturi on 9513276 ja myöhemmissä 9123456. Vastusarvot ovat erilaiset. Päällepäin anturit ovat kyllä samannäköiset.pevi kirjoitti:Sama anturi on kaikissa vuosimalleissa. Anturi puuttuu kokonaan ainakin vanhemmista perusmalleista.
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Varmaan helpoiten onnistuu asentamalla DCC viisarikellon tilalle.lefa42 kirjoitti:Onko mulla mahkuja saada tuo ulkolämpötila näkyviin omaani ('88 9000i CD karvalakki), siinä on se vanhanmallinen ei-digitaalinen ajotieturi, joka näyttä vain voltit, keskikulutuksen ja kulutuksen.
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Väittäisin, että tämä on totta vasta vuosimallista 90 alkaen, jolloin ohjelmoitava ajotieturi EDU3 tuli. Aikaisemmat EDUt eivät ymmärrä ISATista mitään.9-5T kirjoitti:EDU 1 ja 2 on samoja, anturin lisäämällä ja ISATilla ohjelmoimalla voisi onnistua. Tarttis tutkia ISATin kirjaa joulun pyhinä.
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Eli 80-luvun autojen EDU1:n näytössä on kaikki tarvittavat symbolit EDU2-toimintoja varten?
(en ole kovin usein nähnyt EDU1-autoja, kun kaikilla on vaan noita yksitoikkoisia turboja ;-)
(en ole kovin usein nähnyt EDU1-autoja, kun kaikilla on vaan noita yksitoikkoisia turboja ;-)
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (KR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA) | 9000 Aero 2.3T '96 (VA)
9000 CCE 2.3T '92/'96 (KR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA) | 9000 Aero 2.3T '96 (VA)