CS valojen säätö

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
osku
"Turbo"
Viestit: 226
Liittynyt: Ke Maalis 02, 2005 16:12
Paikkakunta: Oulu

CS valojen säätö

Viesti Kirjoittaja osku »

Ohjekirja sanoo että säätömoottorin vierestä ( se noin 7 mm
hylsyyn sopiva). Toinen puoli ei liiku ja toinen puoli ikäänkuin suttaa.
Niistäkö kuiten pitäis säätää jos ei oteta huomioon sisältä säätöä?
No kuitenki kuskin puoli valaisee selvästi ylemmäs niin haluais ne
samaan tasoon kuten varmaan katsastusmies myös :wink:
SAAB on nautinto tien päällä
9000 2.3 turbo
"Ruisku"
Viestit: 104
Liittynyt: Ke Loka 01, 2003 09:10

Viesti Kirjoittaja 9000 2.3 turbo »

... ja taitaa katsastussetä myös haluta että säätö toimii 8O
osku
"Turbo"
Viestit: 226
Liittynyt: Ke Maalis 02, 2005 16:12
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja osku »

Eihän nuo ole vielä koskaan katsonu sisäsäädön toimivuutta!
Enkä muista milloin viimeksi tyyttiä tai varoituskolmiota.
Eikä ikinä takaturvavöitä, mutta kaveri joutu käyttää uudestaan
Fiat Marean ku ei takaturvavyö ottanu vedettäessä lukkoon.
(uusi innokas katsastusmies). Eroja löytyy, ei aina sama kohtelu :wink:
SAAB on nautinto tien päällä
osku
"Turbo"
Viestit: 226
Liittynyt: Ke Maalis 02, 2005 16:12
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja osku »

Siis se sinänsä pyörii kyllä kevyesti ja pyörittää sitä
vinohammasratasta mutta sutii kai jostain umpion
sisältä ku korkeus ei muutu vaikka kuinka pyörittää,
samoten siinä ei sisäsäätö vaikuta vaikka kuulostais
moottori pyörivän. Mistä se vois olla löysänny?
SAAB on nautinto tien päällä
RistoPa
"Kaasari"
Viestit: 15
Liittynyt: Pe Joulu 16, 2005 22:30
Paikkakunta: LAHTI
Viesti:

Mikäli matalakeula CS

Viesti Kirjoittaja RistoPa »

Silloin saa kyllä kaikki umpion osat erikseen ostettuna. Ei tarvitse rahaa tuhlata. Olen kyllä ostanut säätäjän kuulan ja pitkien valojen peilit kaikki erikseen.
Matalakeula autossa ja kuskilla.
9000 CS 2.3
RistoPa
"Kaasari"
Viestit: 15
Liittynyt: Pe Joulu 16, 2005 22:30
Paikkakunta: LAHTI
Viesti:

Viesti Kirjoittaja RistoPa »

Siis jäi rivi väärään paikkaan. Mikäli on matalakeulainen malli CS.
Matalakeula autossa ja kuskilla.
9000 CS 2.3
osku
"Turbo"
Viestit: 226
Liittynyt: Ke Maalis 02, 2005 16:12
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja osku »

Avasin tänään umpion ja siellä oli se säätöakselin
päässä oleva muovilipare pompannu irti heijastin
osassa olevasta reiästään. Kliks takaisin ja nyt
toimii molemmat säädöt :D
SAAB on nautinto tien päällä
RistoPa
"Kaasari"
Viestit: 15
Liittynyt: Pe Joulu 16, 2005 22:30
Paikkakunta: LAHTI
Viesti:

Viesti Kirjoittaja RistoPa »

Mitenkä niin ei saa osia erikseen? 3 kk sitten menin lahden Veljekset Laakkoselle ja kaikki tarvittava oli erikseen saatavissa. Ostin nimittäin sen säätöpallon pään joka oli kiinnikkeestään halki. Nelivalojärjestelmäumpioon kuulema saa mutta siihen toiseen laatikkoon ei saa osia.
Matalakeula autossa ja kuskilla.
9000 CS 2.3
osku
"Turbo"
Viestit: 226
Liittynyt: Ke Maalis 02, 2005 16:12
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja osku »

On ne kyllä sen verran irto-osien näköisiä, että pitää
jo olla kytkykauppaa jos koko umpio pitää ostaa :evil:
Anyway itsellä oli helppo korjaus paitsi ylätuenta oli
myös rikki, joutu tekee oma patentin siihen.
SAAB on nautinto tien päällä
Vastaa Viestiin