2.3t -94 Koneessa vikaa
2.3t -94 Koneessa vikaa
Kaveri valitteli, että koneesta kuuluu kohtalaisen voimakas sivuääni. Noh, auto narun perässä tallille ja tutkimaan asiaa.
Kuvat puhukoon puolestaan..
Kuvia
Kuvat puhukoon puolestaan..
Kuvia
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1173
- Liittynyt: La Kesä 04, 2005 08:24
- Paikkakunta: Hard Rock Citi Rollo
Menikö tuo särki vasta Suomessa vai oliko hole tullut lohkoon jo Germaniassa? Ja mistä yleensä tuollainen alunperin aiheutuu että männänvarsi kurkkaa ulos?
Ihmettelen vaan notta mitä ainetta tuolla koneessa täytyy käyttää että tosiaan noin tervaiseksi menee pata....
Meinaatte tottakai pistää motin uuteen uskoon vai tonttu paaliin?
Ihmettelen vaan notta mitä ainetta tuolla koneessa täytyy käyttää että tosiaan noin tervaiseksi menee pata....
Meinaatte tottakai pistää motin uuteen uskoon vai tonttu paaliin?
Helmiäismusta Skeida Octopyssy 2.0TDI DSG, Edition 100
Ex. Musta 9000CS Aero 2.3T mitsuturbo -93
Ex.Valkoinen Kombi 2.0 i16 vaparisatku -89
Ex. Dor. Ruskea 96 V4 kaasarikuuppa -77
Ex. Musta 9000CS Aero 2.3T mitsuturbo -93
Ex.Valkoinen Kombi 2.0 i16 vaparisatku -89
Ex. Dor. Ruskea 96 V4 kaasarikuuppa -77
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1173
- Liittynyt: La Kesä 04, 2005 08:24
- Paikkakunta: Hard Rock Citi Rollo
Pidosta kai se kiinni on, samalta tehtaalta ne motit on kuiteski tulleet. Tuontiautoissa lienee rosentuaalisesti enemmän heikolla pidolla olleita...
Helmiäismusta Skeida Octopyssy 2.0TDI DSG, Edition 100
Ex. Musta 9000CS Aero 2.3T mitsuturbo -93
Ex.Valkoinen Kombi 2.0 i16 vaparisatku -89
Ex. Dor. Ruskea 96 V4 kaasarikuuppa -77
Ex. Musta 9000CS Aero 2.3T mitsuturbo -93
Ex.Valkoinen Kombi 2.0 i16 vaparisatku -89
Ex. Dor. Ruskea 96 V4 kaasarikuuppa -77
Oikein!!Nimen omaan pidosta,ei taida saksan pojille tuo huolto olevan kovin nuukaa!!!! noita edellisten kuvien mukaisia esimerkkejä on tullut yllättävän paljon vastaan!!harvemmin kotimaan kulkineissa noilla kilometri määrillä.Ahtopaine kirjoitti:Pidosta kai se kiinni on, samalta tehtaalta ne motit on kuiteski tulleet. Tuontiautoissa lienee rosentuaalisesti enemmän heikolla pidolla olleita...
Saab 9-5 2.0t -07Farkku
Saab 9-5 2.3t - 98
Saab 900 turbo Capriolet-89
Saab NG 9-5 2.0 tid
Saab 9-5 2.3t - 98
Saab 900 turbo Capriolet-89
Saab NG 9-5 2.0 tid
Mut katsokaapa saksan tuontien huoltokirjoja.. Ai ai kyllä on säntilliset leimat samassa liikkeessä ja jopa samalla käsialalla 15v kuten eräässä näkemässäni. Muuten olis menny läpi mut oli päiväykset ja vuodet vähä hyppii..
NG 9-5 1,6turbo business my:2011.
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
Jep aina kannattaa valita se 350tkm ajettu suomiauto joka on ihan teiden kingi. Sitä on täällä pohjan tähden alla rakkaudella pidetty, koskaan ei oo mitään ranetettu vaan aina huippuosilla korjattu(tosin harvoin koska eihän ne hajoa). Mihkähän noita korjaamoja on tarvittukkaan ennen kun tänne alettiin uittaa p***a saksasta? Vain suomalainen osaa pitää autostaan huolta. Suomalaisella jobbarilla ei ole koskaan huoltokirja hukassa ja kilometritkin pitää aina paikkansa..900i kirjoitti:Mut katsokaapa saksan tuontien huoltokirjoja.. Ai ai kyllä on säntilliset leimat samassa liikkeessä ja jopa samalla käsialalla 15v kuten eräässä näkemässäni. Muuten olis menny läpi mut oli päiväykset ja vuodet vähä hyppii..
Päivät kun viettää autojen parissa niin voi vaan todeta ettei tarvi omaksi sakemannia ostaa.
Esimerkiksi vielä ei ole tullut vastaan suomiautoa jonka airbägin tilalle olis laitettu uretaani vaahtoa. Mielipide.
Esimerkiksi vielä ei ole tullut vastaan suomiautoa jonka airbägin tilalle olis laitettu uretaani vaahtoa. Mielipide.
Viimeksi muokannut 900i, Su Helmi 19, 2006 21:13. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
NG 9-5 1,6turbo business my:2011.
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
"Jep aina kannattaa valita se 350tkm ajettu suomiauto joka on ihan teiden kingi. Sitä on täällä pohjan tähden alla rakkaudella pidetty."
Voi kun sais joskus noin vähän ajetun nytkin on puntarissa 475tkm,mutta toimii kun kello eikä voi tulla kalliita remontteja,tai murskaamo kutsuu.
Voi kun sais joskus noin vähän ajetun nytkin on puntarissa 475tkm,mutta toimii kun kello eikä voi tulla kalliita remontteja,tai murskaamo kutsuu.
Saab 9000 t:bo
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159
Sitä saa mitä ostaa suomestakin900i kirjoitti:Päivät kun viettää tuontiautojenkin parissa niin voi vaan todeta ettei tarvi omaksi sakemannia ostaa.
Esimerkiksi vielä ei ole tullut vastaan suomiautoa jonka airbägin tilalle olis laitettu uretaani vaahtoa. Mielipide.
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98
"1159"
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98
"1159"
100% samaa mieltä !!!.valtteri kirjoitti:Sitä saa mitä ostaa suomestakin900i kirjoitti:Päivät kun viettää tuontiautojenkin parissa niin voi vaan todeta ettei tarvi omaksi sakemannia ostaa.
Esimerkiksi vielä ei ole tullut vastaan suomiautoa jonka airbägin tilalle olis laitettu uretaani vaahtoa. Mielipide.
Saab 9000 t:bo
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159