2.3t -94 Koneessa vikaa

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Turbiini
"Saabisti"
Viestit: 170
Liittynyt: Ke Syys 03, 2003 08:48
Paikkakunta: Savo

2.3t -94 Koneessa vikaa

Viesti Kirjoittaja Turbiini »

Kaveri valitteli, että koneesta kuuluu kohtalaisen voimakas sivuääni. Noh, auto narun perässä tallille ja tutkimaan asiaa.

Kuvat puhukoon puolestaan.. :?

Kuvia
dq
"Hölösuu"
Viestit: 1085
Liittynyt: Ti Syys 20, 2005 01:24
Paikkakunta: Naantali

Viesti Kirjoittaja dq »

Ohopsan. 8O Tosiaan kaikki osat räjähtäneet samaan syssyyn vai tuurillako on tuohon asti sinnitelty..hmm.
V-M
"Hölösuu"
Viestit: 3105
Liittynyt: Ma Marras 03, 2003 09:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja V-M »

VOI! niin tutun näköistä kauraa :-) kuin kopiot noista mun koneen kuvista tuolla mun sivuilla 8)

V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Ahtopaine
"Hölösuu"
Viestit: 1173
Liittynyt: La Kesä 04, 2005 08:24
Paikkakunta: Hard Rock Citi Rollo

Viesti Kirjoittaja Ahtopaine »

Menikö tuo särki vasta Suomessa vai oliko hole tullut lohkoon jo Germaniassa? Ja mistä yleensä tuollainen alunperin aiheutuu että männänvarsi kurkkaa ulos?

Ihmettelen vaan notta mitä ainetta tuolla koneessa täytyy käyttää että tosiaan noin tervaiseksi menee pata....

Meinaatte tottakai pistää motin uuteen uskoon vai tonttu paaliin?
Helmiäismusta Skeida Octopyssy 2.0TDI DSG, Edition 100
Ex. Musta 9000CS Aero 2.3T mitsuturbo -93
Ex.Valkoinen Kombi 2.0 i16 vaparisatku -89
Ex. Dor. Ruskea 96 V4 kaasarikuuppa -77
ecopower
"Hirsch"
Viestit: 996
Liittynyt: La Tammi 08, 2005 22:54
Paikkakunta: ylivieska

Viesti Kirjoittaja ecopower »

Nuo näyttää olevan enempi tuonti saabien ongelmia!!!!
Saab 9-5 2.0t -07Farkku
Saab 9-5 2.3t - 98
Saab 900 turbo Capriolet-89
Saab NG 9-5 2.0 tid
Ahtopaine
"Hölösuu"
Viestit: 1173
Liittynyt: La Kesä 04, 2005 08:24
Paikkakunta: Hard Rock Citi Rollo

Viesti Kirjoittaja Ahtopaine »

Pidosta kai se kiinni on, samalta tehtaalta ne motit on kuiteski tulleet. Tuontiautoissa lienee rosentuaalisesti enemmän heikolla pidolla olleita...
Helmiäismusta Skeida Octopyssy 2.0TDI DSG, Edition 100
Ex. Musta 9000CS Aero 2.3T mitsuturbo -93
Ex.Valkoinen Kombi 2.0 i16 vaparisatku -89
Ex. Dor. Ruskea 96 V4 kaasarikuuppa -77
AP
"Hirsch"
Viestit: 818
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 11:14
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja AP »

Aijai ku tekee kipeää :o . Jollain rypsiöljyllä varmaan ajettu...
ecopower
"Hirsch"
Viestit: 996
Liittynyt: La Tammi 08, 2005 22:54
Paikkakunta: ylivieska

Viesti Kirjoittaja ecopower »

Ahtopaine kirjoitti:Pidosta kai se kiinni on, samalta tehtaalta ne motit on kuiteski tulleet. Tuontiautoissa lienee rosentuaalisesti enemmän heikolla pidolla olleita...
Oikein!!Nimen omaan pidosta,ei taida saksan pojille tuo huolto olevan kovin nuukaa!!!! noita edellisten kuvien mukaisia esimerkkejä on tullut yllättävän paljon vastaan!!harvemmin kotimaan kulkineissa noilla kilometri määrillä. :wink:
Saab 9-5 2.0t -07Farkku
Saab 9-5 2.3t - 98
Saab 900 turbo Capriolet-89
Saab NG 9-5 2.0 tid
YKÄ
"Hirsch"
Viestit: 768
Liittynyt: Ke Joulu 31, 2003 17:11
Paikkakunta: lieksa

Viesti Kirjoittaja YKÄ »

Eräs tuttu toi 2,3T koneella olevan siistin saabin, no kone aivan loppu eli täys remontti ja sit vielä turbo ja laatikko niin siinä se.Tuli pito auto !!.

No tota tekniikkaahan on helppo harsii kasaan,mitä nyt vähän kysyy lompakkoo??.
Saab 9000 t:bo
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159
900i
"Saabisti"
Viestit: 2407
Liittynyt: Ti Touko 13, 2003 06:29
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja 900i »

Mut katsokaapa saksan tuontien huoltokirjoja.. Ai ai kyllä on säntilliset leimat samassa liikkeessä ja jopa samalla käsialalla 15v kuten eräässä näkemässäni. Muuten olis menny läpi mut oli päiväykset ja vuodet vähä hyppii..
NG 9-5 1,6turbo business my:2011.
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
JouniCSE
"Hölösuu"
Viestit: 1590
Liittynyt: Ke Heinä 09, 2003 18:03
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja JouniCSE »

900i kirjoitti:Mut katsokaapa saksan tuontien huoltokirjoja.. Ai ai kyllä on säntilliset leimat samassa liikkeessä ja jopa samalla käsialalla 15v kuten eräässä näkemässäni. Muuten olis menny läpi mut oli päiväykset ja vuodet vähä hyppii..
Jep aina kannattaa valita se 350tkm ajettu suomiauto joka on ihan teiden kingi. Sitä on täällä pohjan tähden alla rakkaudella pidetty, koskaan ei oo mitään ranetettu vaan aina huippuosilla korjattu(tosin harvoin koska eihän ne hajoa). Mihkähän noita korjaamoja on tarvittukkaan ennen kun tänne alettiin uittaa p***a saksasta? Vain suomalainen osaa pitää autostaan huolta. Suomalaisella jobbarilla ei ole koskaan huoltokirja hukassa ja kilometritkin pitää aina paikkansa.. :twisted:
900i
"Saabisti"
Viestit: 2407
Liittynyt: Ti Touko 13, 2003 06:29
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja 900i »

Päivät kun viettää autojen parissa niin voi vaan todeta ettei tarvi omaksi sakemannia ostaa.
Esimerkiksi vielä ei ole tullut vastaan suomiautoa jonka airbägin tilalle olis laitettu uretaani vaahtoa. Mielipide.
Viimeksi muokannut 900i, Su Helmi 19, 2006 21:13. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
NG 9-5 1,6turbo business my:2011.
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
YKÄ
"Hirsch"
Viestit: 768
Liittynyt: Ke Joulu 31, 2003 17:11
Paikkakunta: lieksa

Viesti Kirjoittaja YKÄ »

"Jep aina kannattaa valita se 350tkm ajettu suomiauto joka on ihan teiden kingi. Sitä on täällä pohjan tähden alla rakkaudella pidetty."

Voi kun sais joskus noin vähän ajetun nytkin on puntarissa 475tkm,mutta toimii kun kello eikä voi tulla kalliita remontteja,tai murskaamo kutsuu.
Saab 9000 t:bo
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159
Avatar
valtteri
"Hölösuu"
Viestit: 2021
Liittynyt: Su Marras 30, 2003 16:02
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja valtteri »

900i kirjoitti:Päivät kun viettää tuontiautojenkin parissa niin voi vaan todeta ettei tarvi omaksi sakemannia ostaa.
Esimerkiksi vielä ei ole tullut vastaan suomiautoa jonka airbägin tilalle olis laitettu uretaani vaahtoa. Mielipide.
Sitä saa mitä ostaa :roll: suomestakin
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98
"1159"
YKÄ
"Hirsch"
Viestit: 768
Liittynyt: Ke Joulu 31, 2003 17:11
Paikkakunta: lieksa

Viesti Kirjoittaja YKÄ »

valtteri kirjoitti:
900i kirjoitti:Päivät kun viettää tuontiautojenkin parissa niin voi vaan todeta ettei tarvi omaksi sakemannia ostaa.
Esimerkiksi vielä ei ole tullut vastaan suomiautoa jonka airbägin tilalle olis laitettu uretaani vaahtoa. Mielipide.
Sitä saa mitä ostaa :roll: suomestakin
100% samaa mieltä !!!.
Saab 9000 t:bo
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159
Vastaa Viestiin