jää yleensä täysille.
Kokeilin kalibroida montakin kertaa, ei vaikutusta. Manuaalinen nopeuden säätö toimii siten, että kun monta kertaa painaa alaspäin, puhallin viimein sammuu.
Eilen kävi niin, että puhallin ei käynyt aluksi ollenkaan, vaan vasta muutaman kilometrin ajon jälkeen käynnistyi yhtäkkiä täysille kierroksille. Niin se sitten toimikin koko matkan ajan. Palatessa
napsuttelin nopeudensäätöä, ja lopulta puhallin sammui, ja taas
käynnistyi hetken päästä uudelleen täysille.
Lueskelin eilen sitten näitä entisiä viestejä ja löysinkin aika samankaltaisia vikaselostuksia. Otin äsken tuulilasin alla olevan
suojamuovin auki ja tutkailin tilannetta näpit kohmeessa (-12c). Tila
vaikutti kuivalta, liikuttelin kaikkia näkemiäni johtoliitoksia mutta
niillä ei ollut vaikutusta asiaan.
Olisiko nopeudensäätöyksikkö kuitenkin viallinen, vai kannattaisiko
tutkailla tarkemmin (lämpimässä hallissa) liitoksia?
Saab 9000CS 2.3A 1992
Johannes
PS sikäli hyvä tilanne kuitenkin että eipähän autoon jäädy, kun kokoajan puhalletaan täysillä
