olisiko kellään varmaa tietoa vaikuttaako tcs ( luistonesto) jarrujärjestelmän hydrauliyksikköön. tietoa olen saanut että vaikuttaa,ja ei vaikuta. tiedä sitten häntä.
9000 cs 2.3 t aut.-92
vielä jarrujärjestelmän hydrauliyksiköstä
Itse epäilisin, että kyllä vaikuttaa sekä manuaalissa ja automaatissa. Sanoisin jopa asian ihan varmaksi, mutta en arvaa lähteä Mimmin kanssa asiasta kinamaan jos hänellä on varmaa tietoa.
Sen takia TCS:ssä käytetään ABS II järjestelmää, jossa on paineakku jolta saadaan jarrupainetta vaikkei jarrupoljinta painetakaan.
V6:ssa vaikutetaan ainoastaan kaasuun.

Sen takia TCS:ssä käytetään ABS II järjestelmää, jossa on paineakku jolta saadaan jarrupainetta vaikkei jarrupoljinta painetakaan.
V6:ssa vaikutetaan ainoastaan kaasuun.
Yksi ääni täältä Mimmin arvaukselle.
Automaattivaihteinen ei osaa jarruttaa luistavampaa pyörää. Tästä on myös kokemusta pääsiäisen mökkikeikalta.
Siksi oikeesti tomaattiauton sutimisen esto on nimeltään ASR ja manuaalin TCS.
Automaattivaihteinen ei osaa jarruttaa luistavampaa pyörää. Tästä on myös kokemusta pääsiäisen mökkikeikalta.
Siksi oikeesti tomaattiauton sutimisen esto on nimeltään ASR ja manuaalin TCS.
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Miksi ASR?
Ihmetyttää miksi omassa TCS-boksissa lukee ABS/ASR, jos ASR on pelkästään automaatissa?
Seat Cordoba TDI -03