Eli tilanne on tällainen. Oma -91 vuoden cd tonnari potee ilmastoinnin toimivuuden puutteesta, paikansin vian ACC yksikköön itseensä (tai vaihtoehtoisesti lämpötilan säätöön). Joten vaihdoin kaverin autosta (-95 vm CS aero tonnari) ACC yksiköt ristiin ja omani pelaa mainiosti kaverilla mutta tämä kaverin yksikkö ei kunnolla omassani. Vika kyllä löytyi, eli automatiikka pelaa kuin unelma ja nyt toimii kuten pitää MUTTA jostain syystä virta jää yksikköön päälle vaikka avaimet irroittaa virtalukosta. Muuten ei asiaa huomaa kuin että sisätilan anturin propelli pyörii koko ajan. Sekä aamulla on virta ollut pariin otteeseen kadoksissa
Joten onko boxi vain erisopiva? Voiko se olla vain noin vähän yhteensopiva?
Mustasurma siirretty seuraavalle kuljettajalle, aero alla
Muistaakseni versio poikkesi hieman toisistaan. Jostain tuota kyselin niin ainakin sain käsityksen että vuosimallien perusteella pitäisi käydä ristiin. Mutta onko tuossa sitten tosiaan noin paljon eroja versioissakin? Tuohan ei ole ACC3, vaan tietääkseni ACC2 (eikös -94/-95 aerossa ole tuo ACC2, eikä 3)?
Eli onko se vain ohjelmapohjainen ero? Vai onko siellä ihan fyysisiä eroja?
Mustasurma siirretty seuraavalle kuljettajalle, aero alla
On tuossa mun omassakin poksissa se ominaisuus et propelli jää hetkeksi pyörimään virtojen katkaisun jälkeen. Mutta tuossa lainapoksissa se pyörii vielä parin päivän päästä jos virtaa on... Valoja ei missään näy...
Aurinko tunnistin ei ole kiinni (vaihdoin tuon päälilevyn kojiksesta ja uudessa ei ollut sitä, joten tulee vain vika koodi tuohon laitteeseen).
Mustasurma siirretty seuraavalle kuljettajalle, aero alla