Kylmänä se on paljon säyseämpi, ja vaihtaa pakille nätisti.
D:lle kytkiessä ei tapahdu minkäänlaista nykäystä.
Katsoin moottorin ja laatikon kumipuslat, ja laatikon pusla oli aivan uuden näköinen (luultavasti vaihdettu hiljan), mutta yläkiinnikkeen 2 pienempää puslaa oli heikommassa kunnossa, pitänee vaihtaa ne.
auto on -88 automaatti vapari.
Kahlasin vanhoja viestejä läpi, mutta en saanut yhteen asiaan selkeää vastausta, nimittäin matolaatikon pakki jousen toimintaperiaate.
Eli kun käsketään pakki päälle, onko jousen tarkoitus hieman jarruttaa nestepaineen nousua ja siten pehmentää kytkentää?
Tällä ajan takaa sitä, että voiko viallinen paineensäätimen jousi aiheuttaa autossani ko. pamauksen.
Jos jollain on ollut vastaavia murheita, ja olette ne saaneet korjattua, olisin kiitollinen vastauksista.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)