röpötys
Mikä tonnari kysymyksessä? Minulla oli entissä 2.3T:ssä sellainen vika, että auto alkoi "tärisemään" ahtopaineiden noustessa, eikä kiihtynyt kunnolla (siinä vaiheessa oli pakko helpata kaasusta aina). Meni aika kauan ennen kuin tajusin, että viallinen DI-kasetti aiheutti ongelman ja nykimisvaiheessa auto alkoi käymään kolmella pytyllä, vaihdoin polttoainepumpunkin turhaan! Alle kilon paineilla auto toimi aivan normaalisti... Sitten vaihdoin DI-kasetin ja taas KIIHTYI!
Autot nyt:
-Audi A6 3.0TDI Q, 2013, Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Volvo 240 GL B200F 1989 ja Volvo 240 GL B230F 1990 Museointi menossa.
-Audi A6 3.0TDI Q, 2013, Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Volvo 240 GL B200F 1989 ja Volvo 240 GL B230F 1990 Museointi menossa.
Suosittelisin kokeilemaan _toimivaa_ DI-kasettia. Mulla oli LR:n kans saman kaltaisia ongelmia -89 2.0T. Oma vain ei käynyt kolmella, vaan röpötti, pätki ja täristi kaikilla neljällä. Tilanteen laukaisi joko yli 0,8 paineet tai yli 4,5k kierrokset. Alle 4k kierroksilla rauhallisella ajolla ei ollut mitään ongelmaa.
--
Ville Harju
#2611
Ville Harju
#2611