Vanteeet ja alusta?
Täytyy tilaa paketti kun halvalla saa vähän ajetun kromivannepaketin. Jos meinaa ottaa kiinni niin täytyy leventää kaaria tai käyttää vanteita sorvissa. Takana tuskin on mitään ongelmia kun siellä näyttää olevfan tilaa.
Toinen vaihtoehto on 17" 7,5" ET38 paketti mutta ne taas tulee varmaan liian sisään.
Speedspartsin chipit on nyt myös tilauksessa ja maalaus olisi suunnitelmissa keväämmällä. väriksi taidetaan laittaa joku kuparin sävyinen. Korisarja vaan uupuu vielä. tuleekos korisarjan mukana muuten uudet puskurit?
Toinen vaihtoehto on 17" 7,5" ET38 paketti mutta ne taas tulee varmaan liian sisään.
Speedspartsin chipit on nyt myös tilauksessa ja maalaus olisi suunnitelmissa keväämmällä. väriksi taidetaan laittaa joku kuparin sävyinen. Korisarja vaan uupuu vielä. tuleekos korisarjan mukana muuten uudet puskurit?
käykö suoraan ?
käykö pösön vanteen keskireikä vai pitääkö viedä sorviinJamppa kirjoitti:Eli ei muuta kun katsoo pösön luettelosta sen vanteen.
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Peugeoteissa (jako 4x108) on sama keskireikä 65,1 kuin Saabeissa eli käy suoraan.
Saab 9-3 Aero Cabriolet 2008 https://www.nettiauto.com/saab/9-3/9679108
Kuuppa -72 odottaa entisöintiä
Kuuppa -72 odottaa entisöintiä
Mitähän tollaset H&R:n 40mm madaltavat maksaa?
Mihin hintaa tollasii H&R:n 40mm (tosin mulla madaltasi vaan 25mm) madaltavat maksaa? Ja mistä niitä ainaki saa? Procarserviceltäkö?
Seat Cordoba TDI -03
Mitähän tollaset H&R:n 40mm madaltavat jouset maksaa?
Mihin hintaa tollasii H&R:n 40mm (tosin mulla madaltasi vaan 25mm) madaltavat jouset maksaa? Ja mistä niitä ainaki saa? Procarserviceltäkö?
Seat Cordoba TDI -03
rengasliikke selvitteli 17" vanteen et:n ja sanoivat että pitäisi olla et18 nimenomaanFrostgrey kirjoitti:Itsekkin veikkaisin että ottaa kiinni kaariin.
Itselläni oli madallettu cc ja vanteet oli 7*17 et 35 ja ei ollut ulkoreunasta niin kauhean kaukana ,sisäreunasta puhumattakaan![]()
Tollanen et 20-30 on varmaan aika soppeli
Eli noihin et 38 vanteisiin 10mm spacerit!
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Re: Mitähän tollaset H&R:n 40mm madaltavat jouset maksaa
tais maksaa pari satkua. ihan jämäkkä tuli vaikka vaihto pelkät jouset..jakob85 kirjoitti:Mihin hintaa tollasii H&R:n 40mm (tosin mulla madaltasi vaan 25mm) madaltavat jouset maksaa? Ja mistä niitä ainaki saa? Procarserviceltäkö?
no vois tulla kyllä aika mielenkiintonen ajaa! perseen korkeus on kyl vakiona jo aika hyvä mut ei se madalluksella paljon tipuDoba kirjoitti:Mites onnistuu jos tonnarissa laittaa eteen 40mm madaltavat ja konin keltaset, mutta taakse jättää vakio iskarit ja jouset ?
Jossain Vauhdin Maailmassa oli rata-tonnari johon taakse jätettiin vakiot ja vain eteen vaihdettiin kovemmat iskarit.
Meneekö ajettavuus ja miltähän toi sitten näyttäis ?
Tuo -10mm Saabsportchassihan on sama kuin Aeron vakio kalusto.
No, mulla semmonen siis autossa on ja ihan on jämäkkä ajella.
Ei tosiaankaan mikään kivireki eikä mitään DTM meininkiä![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Oikeastaan sanoisin, että tukevampikin voisi olla. Vertailukohdaksi
jos otetaan esim og900 aero. Ainakin ´91 aero satkussa on vakiona semmonen rata-alusta että oksat pois. Ei tosin hirveän matala, mutta
sitäkin jämäkämpi. Sillä nauttii kanttailusta ja vauhdin tunnusta,
mutta huonolla tiellä ja varsinkin talvikeleillä pehmeyttä kaipaisi lisää.
Eli summa summarum, tuo Saabin 9000 sportti alusta on mielestäni
erittäin asiallinen. Ei mitään radikaalia vaan asiallista, hyvää suorituskykyä kuten Saabille sopii. Vakio tonnarin viereen kun ajaa
niin näyttää kuin keula ois hieman enemmän alempana, eli sieltä
laskua yli 10mm. Liekkö sitten näköharha, en tiedä.
Ja vakio turbotonnarin alustaan eroa silti on melkoisesti nimenomaan
ajettavuudessa. Suosittelen.
No, mulla semmonen siis autossa on ja ihan on jämäkkä ajella.
Ei tosiaankaan mikään kivireki eikä mitään DTM meininkiä
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Oikeastaan sanoisin, että tukevampikin voisi olla. Vertailukohdaksi
jos otetaan esim og900 aero. Ainakin ´91 aero satkussa on vakiona semmonen rata-alusta että oksat pois. Ei tosin hirveän matala, mutta
sitäkin jämäkämpi. Sillä nauttii kanttailusta ja vauhdin tunnusta,
mutta huonolla tiellä ja varsinkin talvikeleillä pehmeyttä kaipaisi lisää.
Eli summa summarum, tuo Saabin 9000 sportti alusta on mielestäni
erittäin asiallinen. Ei mitään radikaalia vaan asiallista, hyvää suorituskykyä kuten Saabille sopii. Vakio tonnarin viereen kun ajaa
niin näyttää kuin keula ois hieman enemmän alempana, eli sieltä
laskua yli 10mm. Liekkö sitten näköharha, en tiedä.
Ja vakio turbotonnarin alustaan eroa silti on melkoisesti nimenomaan
ajettavuudessa. Suosittelen.
Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Saab 900 Aero T16S Talladega red