9000 CSE Griffin?!

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

"CH" on siis Sveitsin tarra..?! :?

EDIT: Oon aina luullut sitä tsekin tarraksi.. :lol: (Kerran oli nimittäin 320 bemari.....no en kerro siitä enempää tässä koska ei näihin liity mitenkään! :wink:)
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:

Re: 9000 CSE Griffin?!

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

Kurko kirjoitti: :D :D Vm.93 tonnari ja vieläpä tiisseli. :)
"Sveitsiläinen on erilainen.." Ajoivat jo -90luvun alussa alppirallia karvalakki-diesel Griffineillä, suklaat suussa jotlaten... :lol:

EDIT:
Ja edelleen, ei mitään kys.autoja/myyjää vastaan, ovat varmasti hienoja autoja nämä, vaikkakin väärillä nimillä tällä hetkellä. :wink:
9000cst
"Hölösuu"
Viestit: 1676
Liittynyt: Ti Touko 25, 2004 09:11

Viesti Kirjoittaja 9000cst »

9-5T kirjoitti:
9000cst kirjoitti:
Ransu kirjoitti:Eikös griffinit olleet AINA cd korisia.... ensimmäiset 2.3 turboja AINA...
Myöhemmin 3.0 v6:sia.... Aina :D
Itse asiassa -94 Griffin oli 2.3 Turbo ja CD korinen, mutta oop**lin V6 koneella olevat Griffinit oli sekä CDE että CSE korimallisena.
Totuus on seuraava Griffin oli -94 mukaan lukien 2.3 Turbo ja tietenkin CD korinen. -95-> ahtamaton V6 ja tietenkin CD korinen.
Griffin. CDE ja CSE autoja sai myös samalla koneella mutta V6 ei ole yhtäkuin Griffin.
Miksi Oulun Aineelta on sitten löytynyt aikoinaan käytettyjen autojen valikoimasta Griffin takakyltillä varustettu CSE Griffin, ihmettelen vaan 8O
Saab 9000 CS 2.0t Aut. -98
Saab 9-5 Aero Man. -04
Kurko
"Hölösuu"
Viestit: 2013
Liittynyt: Pe Tammi 28, 2005 18:35

Viesti Kirjoittaja Kurko »

Ja mallihan muutuu vaikka noin: :)
http://www.thesaabsite.com/9000/9000emblems.htm
Kurko
"Hölösuu"
Viestit: 2013
Liittynyt: Pe Tammi 28, 2005 18:35

Viesti Kirjoittaja Kurko »

Aito merkki taitaa olla jostain etelä euroopasta lähtöisin. :?:
Tommosiahan on ollut tonnareitakin. :)
Kurko
"Hölösuu"
Viestit: 2013
Liittynyt: Pe Tammi 28, 2005 18:35

Viesti Kirjoittaja Kurko »

Tonnaripalsta kun on kyseessä, :?: ja tuollainen merkintähän on tonnarissa ihan mahdollista. (lyhytiskuiset pizzamaan aerot). :?
matsuk
"Kaasari"
Viestit: 17
Liittynyt: Pe Elo 05, 2005 14:52
Paikkakunta: Kuopio

Griffin

Viesti Kirjoittaja matsuk »

Tietääkö kukaan, kuinka monta Griffiniä valmistettiin, 2.3T moottorilla?

Sen verran olen netistä löytänyt tietoa, että ensimmäiset tehtiin vuonna 1992. Samassa lähteessä kerrottiin, että tarkoitus oli valmistaa 400 Griffiniä. Mutta siitä ei selvinnyt, tarkoitettiinko siinä vuotta 1992 vaiko Griffinien valmistusmäärää yhteensä.

Ei ihme, jos ei paljon Griffineitä näe. Yksi selitys on hinta, vuoden 1994 Tuulilasissa on mainittu Griffinin hinnaksi 396 tmk. Griffinin hinta tippui v. 1995 merkittävästi, kun V6 tuli nokalle.
Matsu
9000 Griffin 1994
900i Special 3-ovinen 1987
9000CS...
"Hölösuu"
Viestit: 1762
Liittynyt: Pe Tammi 02, 2004 19:25
Paikkakunta: Kaarina
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 9000CS... »

9-5T kirjoitti:Griffin ei ole muutenkaa E ja olikohan siinä edes CD merkkiä, en muista.
En ole ikinä nähnyt CD-lätkää Griffinin takana.
Luukun oikeassa reunassa ainoastaan "9000 griffin".
Valitettavasti juuri tällainen "joustavuus" on yksi vaarallisimpia ilmiöitä.
matsuk
"Kaasari"
Viestit: 17
Liittynyt: Pe Elo 05, 2005 14:52
Paikkakunta: Kuopio

Griffin

Viesti Kirjoittaja matsuk »

Ja jos ruvetaan hiuksia halkomaan, siinä lukee 9000 Griffin
Kirjasintyypistä en sano mitään, mutta G on tosiaan isolla.
Matsu
9000 Griffin 1994
900i Special 3-ovinen 1987
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

Ilmoituksia näköjään päivitetty.
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

9-5T kirjoitti:Toinen on vielä diesel ja bensakoneisessa on valmius kaukosäätöön vain kaukosäädin puuttuu.
Joku kellä on tunnarit vois kysyä paljonko on dieselvero.
Voisin mutten taida häiritä enää.. Oli ensiksi melko varmanoloinen griffin-jutusta eikä vastausta viimeiseen viestiin tullut. :wink:
V-M
"Hölösuu"
Viestit: 3132
Liittynyt: Ma Marras 03, 2003 09:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja V-M »

Eka on farkku? kas kun ei pakettiauto (no sellaiseksi CS:n kyllä saisi).

V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Ciswami
"Aero"
Viestit: 340
Liittynyt: Pe Marras 25, 2005 19:01
Paikkakunta: Villähde
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ciswami »

Palataan tähänkin asiaan vielä... Viimeisimmässä Kauppalehden Protestilistassa näyttää ukolla olevan jo verorästejäkin... :lol: :lol:
Ihan ihme mies tuo on, tyypillinen jobbari sanoisin. Onneksi muuttaa pian liikkeensä toiseen kaupunkiin.
Honda Accord 2.2 CTDI-i Executive X 2006
VW Polo 1.4 Firstline 2002
BMW 320i E30
Ski-Doo Renegade MX-Z 1000cc
MB W126.022 (kesäauto)
9000 2.3T 1993 (isän)
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

Ciswami kirjoitti:, tyypillinen jobbari sanoisin.
Sama tuli kieltämättä mieleen, lyhyen viestittelyn perusteella.
Ciswami
"Aero"
Viestit: 340
Liittynyt: Pe Marras 25, 2005 19:01
Paikkakunta: Villähde
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ciswami »

Ainakin edelliset yritykset on kaatunu aina ajan kuluessa. Voisin melkein sanoa, että surullinen tapaus. Kyllä se mullekin päin naamaa niitä AITOINA GRIFFINEINÄ tyrkytti, kun oli ne semmoisina ostanut. Piti lyödä faktat pöytään ja luu kurkkuun. Kai noillekkin tontuille joku ostaja löytyy... Autoissahan ei sinällään ole juuri moitittavaa, hinnat vain melko suolaisia.
Honda Accord 2.2 CTDI-i Executive X 2006
VW Polo 1.4 Firstline 2002
BMW 320i E30
Ski-Doo Renegade MX-Z 1000cc
MB W126.022 (kesäauto)
9000 2.3T 1993 (isän)
Vastaa Viestiin