EDIT: Oon aina luullut sitä tsekin tarraksi..
9000 CSE Griffin?!
Re: 9000 CSE Griffin?!
"Sveitsiläinen on erilainen.." Ajoivat jo -90luvun alussa alppirallia karvalakki-diesel Griffineillä, suklaat suussa jotlaten...Kurko kirjoitti:![]()
Vm.93 tonnari ja vieläpä tiisseli.
![]()
EDIT:
Ja edelleen, ei mitään kys.autoja/myyjää vastaan, ovat varmasti hienoja autoja nämä, vaikkakin väärillä nimillä tällä hetkellä.
Miksi Oulun Aineelta on sitten löytynyt aikoinaan käytettyjen autojen valikoimasta Griffin takakyltillä varustettu CSE Griffin, ihmettelen vaan9-5T kirjoitti:Totuus on seuraava Griffin oli -94 mukaan lukien 2.3 Turbo ja tietenkin CD korinen. -95-> ahtamaton V6 ja tietenkin CD korinen.9000cst kirjoitti:Itse asiassa -94 Griffin oli 2.3 Turbo ja CD korinen, mutta oop**lin V6 koneella olevat Griffinit oli sekä CDE että CSE korimallisena.Ransu kirjoitti:Eikös griffinit olleet AINA cd korisia.... ensimmäiset 2.3 turboja AINA...
Myöhemmin 3.0 v6:sia.... Aina
Griffin. CDE ja CSE autoja sai myös samalla koneella mutta V6 ei ole yhtäkuin Griffin.
Saab 9000 CS 2.0t Aut. -98
Saab 9-5 Aero Man. -04
Saab 9-5 Aero Man. -04
Griffin
Tietääkö kukaan, kuinka monta Griffiniä valmistettiin, 2.3T moottorilla?
Sen verran olen netistä löytänyt tietoa, että ensimmäiset tehtiin vuonna 1992. Samassa lähteessä kerrottiin, että tarkoitus oli valmistaa 400 Griffiniä. Mutta siitä ei selvinnyt, tarkoitettiinko siinä vuotta 1992 vaiko Griffinien valmistusmäärää yhteensä.
Ei ihme, jos ei paljon Griffineitä näe. Yksi selitys on hinta, vuoden 1994 Tuulilasissa on mainittu Griffinin hinnaksi 396 tmk. Griffinin hinta tippui v. 1995 merkittävästi, kun V6 tuli nokalle.
Sen verran olen netistä löytänyt tietoa, että ensimmäiset tehtiin vuonna 1992. Samassa lähteessä kerrottiin, että tarkoitus oli valmistaa 400 Griffiniä. Mutta siitä ei selvinnyt, tarkoitettiinko siinä vuotta 1992 vaiko Griffinien valmistusmäärää yhteensä.
Ei ihme, jos ei paljon Griffineitä näe. Yksi selitys on hinta, vuoden 1994 Tuulilasissa on mainittu Griffinin hinnaksi 396 tmk. Griffinin hinta tippui v. 1995 merkittävästi, kun V6 tuli nokalle.
Matsu
9000 Griffin 1994
900i Special 3-ovinen 1987
9000 Griffin 1994
900i Special 3-ovinen 1987
Palataan tähänkin asiaan vielä... Viimeisimmässä Kauppalehden Protestilistassa näyttää ukolla olevan jo verorästejäkin...
Ihan ihme mies tuo on, tyypillinen jobbari sanoisin. Onneksi muuttaa pian liikkeensä toiseen kaupunkiin.
Ihan ihme mies tuo on, tyypillinen jobbari sanoisin. Onneksi muuttaa pian liikkeensä toiseen kaupunkiin.
Honda Accord 2.2 CTDI-i Executive X 2006
VW Polo 1.4 Firstline 2002
BMW 320i E30
Ski-Doo Renegade MX-Z 1000cc
MB W126.022 (kesäauto)
9000 2.3T 1993 (isän)
VW Polo 1.4 Firstline 2002
BMW 320i E30
Ski-Doo Renegade MX-Z 1000cc
MB W126.022 (kesäauto)
9000 2.3T 1993 (isän)
Ainakin edelliset yritykset on kaatunu aina ajan kuluessa. Voisin melkein sanoa, että surullinen tapaus. Kyllä se mullekin päin naamaa niitä AITOINA GRIFFINEINÄ tyrkytti, kun oli ne semmoisina ostanut. Piti lyödä faktat pöytään ja luu kurkkuun. Kai noillekkin tontuille joku ostaja löytyy... Autoissahan ei sinällään ole juuri moitittavaa, hinnat vain melko suolaisia.
Honda Accord 2.2 CTDI-i Executive X 2006
VW Polo 1.4 Firstline 2002
BMW 320i E30
Ski-Doo Renegade MX-Z 1000cc
MB W126.022 (kesäauto)
9000 2.3T 1993 (isän)
VW Polo 1.4 Firstline 2002
BMW 320i E30
Ski-Doo Renegade MX-Z 1000cc
MB W126.022 (kesäauto)
9000 2.3T 1993 (isän)