Poikkituki tonnarin konehuoneeseen.
Jos meinaa että takatuki on muutakin kuin pelkkä koriste, niin bolt-on malli ei toimi. Turha sinne on semmoista tankoa tunkea, mikä on kiinni iskareiden päässä. Tämänlainen ratkaisu jäykisti perää jo huomattavasti:
http://img218.imageshack.us/my.php?image=osia0022qc.jpg
Kuljetuskapasiteetti hiukan kärsi, mutta tarkoitus olis jossain välissä tehdä laitoihin laippaliitokset.
http://img218.imageshack.us/my.php?image=osia0022qc.jpg
Kuljetuskapasiteetti hiukan kärsi, mutta tarkoitus olis jossain välissä tehdä laitoihin laippaliitokset.
Foxbody turbo
Projekti on hieman viivästynyt, mutta eiköhän tässä pikkuhiljaa ruveta saamaan homma hallintaan.
Eniten tukien valmistusta on hidastanut se, kun on jouduttu miettimään hyvää ja edullista ratkaisua poikkituen pituus säädölle. Parikin vaihtoehtoa on ollut, mutta niiden toteutus olisi ollu tosiaankin kallista, ja ulkonäkö olisi kärsinyt. Mietittiin tässä kuitenkin kaverin kanssa, että eihän speedpartsinkaan poikkituessa ole minkäänlaista säätövaraa ja silti käy tonnareihin. Täytyykin nyt tehdä yksi koekappale ja kokeilla muutamalla eri tonnarilla, että sopiiko se. Mikäli sopii, tuesta ei tehdä säädettävää, ja mikäli ei sovi niin täytyy sitten tehdä säädettävä.
Mutta ilmoittelen tänne kun tiedetään enemmän asiasta!
Eniten tukien valmistusta on hidastanut se, kun on jouduttu miettimään hyvää ja edullista ratkaisua poikkituen pituus säädölle. Parikin vaihtoehtoa on ollut, mutta niiden toteutus olisi ollu tosiaankin kallista, ja ulkonäkö olisi kärsinyt. Mietittiin tässä kuitenkin kaverin kanssa, että eihän speedpartsinkaan poikkituessa ole minkäänlaista säätövaraa ja silti käy tonnareihin. Täytyykin nyt tehdä yksi koekappale ja kokeilla muutamalla eri tonnarilla, että sopiiko se. Mikäli sopii, tuesta ei tehdä säädettävää, ja mikäli ei sovi niin täytyy sitten tehdä säädettävä.
Mutta ilmoittelen tänne kun tiedetään enemmän asiasta!
Itsekin epäilen säädön tarpeellisuutta. Lisäksi on vaikeaa saada säädöstä jäykkää, jotta poikkituki ajaisi tehtävänsä.
En usko, että Ruotsalaisten toleranssit on samaa maata, kuin naapurissa. Jos on tarpeen voisi ehkä laippojen ruuvin reikiä hiemän kasvattaa. Tosin silloin on mahdollista, että laippa pääsee liikkumaan muttereiden alla.
Minua ei ainakaan ole viive haitannut. Pääasia on, että tulee hyvä ja pysytään kustannuksen osalta raameissa.
En usko, että Ruotsalaisten toleranssit on samaa maata, kuin naapurissa. Jos on tarpeen voisi ehkä laippojen ruuvin reikiä hiemän kasvattaa. Tosin silloin on mahdollista, että laippa pääsee liikkumaan muttereiden alla.
Minua ei ainakaan ole viive haitannut. Pääasia on, että tulee hyvä ja pysytään kustannuksen osalta raameissa.
9000 vm. 97 Jubilee x 2
9000 vm. 95 Aero
900 vm. 87 CAB
9000 vm. 95 Aero
900 vm. 87 CAB
pevi kirjoitti:Itsekin epäilen säädön tarpeellisuutta. Lisäksi on vaikeaa saada säädöstä jäykkää, jotta poikkituki ajaisi tehtävänsä.
En usko, että Ruotsalaisten toleranssit on samaa maata, kuin naapurissa. Jos on tarpeen voisi ehkä laippojen ruuvin reikiä hiemän kasvattaa. Tosin silloin on mahdollista, että laippa pääsee liikkumaan muttereiden alla.
Minua ei ainakaan ole viive haitannut. Pääasia on, että tulee hyvä ja pysytään kustannuksen osalta raameissa.
Ruuvin reiät ovat laipoissa n. 2mm suuremmat kuin autossa. Tukien valmistuminen on viivästynyt kyllä vähän liikaakin jo omasta mielestäni, mutta ei niitä ole unohdettu.
Oikean puoleisten laippojen piirustuksiin täytyy vielä tehdä muutoksia. Vasemman puoleisten piirustuksissa ei ollut puitteita ja laipatkin on jo valmiita. Toisen puolen laipat valmistuvat mahdollisesti vasta ens viikon aikana koska suunnittelija on lomalla tämän viikon.
Elätellään nyt toiveita että saataisiin ainakin osa ens viikon aikana valmiiksi.
Poikkituki
Vieläkö ehtii mukaan?
Osuin lukemaan tätä poikkitukiaihetta vasta nyt. Jos ehtii mukaan, otan mielelläni täydellisen tuen.
Olin aikaisemmin jo hankkimassa "tehdasvalmisteista" tukea, mutta siinä oli niin karmea hitsaustyön jälki, ettei sitä olisi voinut laittaa paikalleen.
Osuin lukemaan tätä poikkitukiaihetta vasta nyt. Jos ehtii mukaan, otan mielelläni täydellisen tuen.
Olin aikaisemmin jo hankkimassa "tehdasvalmisteista" tukea, mutta siinä oli niin karmea hitsaustyön jälki, ettei sitä olisi voinut laittaa paikalleen.
Matsu
9000 Griffin 1994
900i Special 3-ovinen 1987
9000 Griffin 1994
900i Special 3-ovinen 1987
No jos se kerta noin ajankohtainen on, että tilauksia lasketaan, niin paa tännekin yksi. Kerros kuitenkin ensin, että mikä se hinta nyt sit lopun perin oli ja oliko se maalattuna, laipoilla ja tangolla?
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
mulle myös
jos kerran samasta kaupungista saa, niin ottaisin itsellenikin. Onhan kriittiset mitat pysyneet samana eri vuosina ja kaikissa malleissa 

9000 CS 2.3 LPT -97 Aut.
#2545
#2545