lämmityslaitteen lämmönsäätö juminut

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
rikupoika
"Tuplakaasari"
Viestit: 87
Liittynyt: Ti Maalis 09, 2004 00:48
Paikkakunta: oulu

lämmityslaitteen lämmönsäätö juminut

Viesti Kirjoittaja rikupoika »

elikkäs ei reagoi siniseen eikä punaiseen kolmioon mitenkään, vaan puhaltaa tasaisen kuumaa koko ajan. Puhallusvoimakkuus toimii kyllä.
Mikähän mahtanee olla mennyt ? Kyllähän sitä talvella ajeli, mutta nyt kun aurinkokin lämmittää, niin meinaa olla tukalat oltavat autossa :(

vm.87 tonnari kyseessä ilmastoinnilla
9000t. vm.-87
Ajattelen, siis olen..ei aina jaksa ajatella, olenko siis ?
ecopower
"Hirsch"
Viestit: 996
Liittynyt: La Tammi 08, 2005 22:54
Paikkakunta: ylivieska

Viesti Kirjoittaja ecopower »

Vois olla lämmönsäätö läpän varsi poikki tai säätömoottori hajallaan!!! :wink:
Saab 9-5 2.0t -07Farkku
Saab 9-5 2.3t - 98
Saab 900 turbo Capriolet-89
Saab NG 9-5 2.0 tid
Avatar
jus
"Saabisti"
Viestit: 11507
Liittynyt: Ma Elo 11, 2003 21:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja jus »

Tuleeko vikakoodeja kun kalibroit ACC:n (painat AUTO + VENT)?

Läpän vivusta keskustelua:
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=33254
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=36213

Jos on vikakoodeja, voi olla servomoottorivika tai ACC-ohjausyksikön vika: http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=35626
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... 266#148266
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
rikupoika
"Tuplakaasari"
Viestit: 87
Liittynyt: Ti Maalis 09, 2004 00:48
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja rikupoika »

vaimo autolla liikkeellä ja oli testannut tuota auto+vent:ä .
Oli tullut näyttöön kuulema ensin nro.88 ja sen jälkeen vähän ajan kuluttua nro 1...hurahduksia ja kurahduksia sitten siinä välissä :)
9000t. vm.-87
Ajattelen, siis olen..ei aina jaksa ajatella, olenko siis ?
Avatar
jus
"Saabisti"
Viestit: 11507
Liittynyt: Ma Elo 11, 2003 21:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja jus »

Kun hurahdusten ja kurahdusten jälkeen on näytössä 1, pitää painaa sen jälkeen Vent, niin ruutuun saadaan tämänikäisessä autossa vikakoodi. Sen perusteella sitten jatketaan.
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
rikupoika
"Tuplakaasari"
Viestit: 87
Liittynyt: Ti Maalis 09, 2004 00:48
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja rikupoika »

Sen nro 2:n jälkeen vikakoodi 5C tai SC...
9000t. vm.-87
Ajattelen, siis olen..ei aina jaksa ajatella, olenko siis ?
Avatar
jus
"Saabisti"
Viestit: 11507
Liittynyt: Ma Elo 11, 2003 21:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja jus »

5C voi tarkoittaa lämmönsäätömoottori tai läppä jumittaa.
http://www.townsendimports.com/Web/clim ... de5c5u.htm

Jos oli kakkonen ja 5C, niin mikäs toinen vikakoodi sieltä tulee, kun painat vielä uudestaan VENT?

Tarkista moottorin asentopotentiometri.
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=35626
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... 266#148266
http://www.saabnet.com/tsn/bb/9000/index.html?bID=73608
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=20158
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=35626
Viimeksi muokannut jus, Ke Kesä 28, 2006 21:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
rikupoika
"Tuplakaasari"
Viestit: 87
Liittynyt: Ti Maalis 09, 2004 00:48
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja rikupoika »

Toinen koodi olikin sitten 6C
9000t. vm.-87
Ajattelen, siis olen..ei aina jaksa ajatella, olenko siis ?
Vastaa Viestiin