Missäköhän vika, auto on 9000 2.0 i, ihan tämä karvahattu malli ilman punaista DI kasettia ja varustettu yhdellä Bensa pumpulla.
Eli ei käynnistynyt millään, vaihdoimme bensa pumpun, käynnistyi ja pienen kaasun annon jälkeen sammu heti.. Uusi yritys tunnin päästä ja hörähti käyntiin ja kävikin niin kauan kun jalka taas hipaisi kaasu poljinta, tämän jälkeen ei enää käynnistynyt.
Tankissa on bensaa, auto on tasaisella ja pumppu on oikein asennettu ja tulpatkin vaihdettu samassa rytäkässä
Mites nämä ohjausboksit, releet, sulakkeet ym ?
Viimonen oljenkorteni on ilmaus jonka teen heti huomenna mutta jos ei auta niin omat konstit on loppu...
Niin ja lämmityslaitteen puhaltimen moottori käy vaan nelosella eli vika on siinä vastuksessa kai ??, Saabilla maksaa 85 ekee mutta sitten on näitä ohjeita tinauksista ja kahvinkeittimien osista ym. Olisiko kellään sellaista selvää ja edullista neuvoa tämän ongelman ratkaisuun ? Ja saako mistään siihen osia ? Tarvikkeena ei mistään liikkestä ole löytyny..
APUJA YSITONTUN KÄYNNISTYKSEEN........Ja puhaltimeen
-
- "Viggen"
- Viestit: 697
- Liittynyt: Ti Marras 08, 2005 18:04
Re: APUJA YSITONTUN KÄYNNISTYKSEEN........Ja puhaltimeen
Tinaamalla liittäminen ei onnistune lämpösuojan laukeamatta. Ruuviliitos esim. sokeripalasta erotetuilla liittimillä tai puristusliitoksella. Kahvinkeitinhuoltofirmasta saa varaosia.jukkalehikoinen kirjoitti:Olisiko kellään sellaista selvää ja edullista neuvoa tämän ongelman ratkaisuun ?
Käytitkö hakua, löysitkö tämän viestiketjun: http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... 096#279096
Juuri tämän tarkemmin ei asiaa pystyne selvittämään.
Käykö moottori paremmin jos kokeilet käynnistää ilmamassamittarin johtoliitin irrotettuna?
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
-
- "Saabisti"
- Viestit: 5804
- Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
- Paikkakunta: Vantaa
-
- "Viggen"
- Viestit: 697
- Liittynyt: Ti Marras 08, 2005 18:04