Alin tai toiseks alin, eikai noilla muuta eroa ole kuin lähdön ulkohalkaisija ja hinta. itse pumppuosa ja moottori taitanee olla ihan sama. (luulo ei tieto).
Vaan tuo 8mm on helpompi laittaa, jos käyttää letkuviritelmiä, kun tuo alkuperäinen putki on ton 8mm päältä ja 6mm sisältä.
Joo sama on pumppu, mutta vuosimallista riippuen tuo halkaisija. Voisin vahvasti veikata, että siellä on 8mm, mutta kannattaa varmuudenvuoksi mitata, jos autoon on joskus vaikka vaihdettu jotain. Mulla oli m91 ja 8mm letkut.
Nuo M*netin pumpat pitäis kuulma olla ihan alkuperäistä vastaavaa, vaan mulla ainakin rupes vasta toinen yksilö kokeiltuna toimiin ongelmitta isommilla ahdoilla.
No meni sekin sitten takuuseen, vaikkei "mitään" vikaa itse pumpussa ollutkaan.
(Ja harrastuksenahan noita vaihtelee vaikka joka ilta).
Joo kysyin myös Savonlinnan Saabilta ja pumpun hinta oli 537 euroo.
Tosin vika ei ole vielä varmistunut tohon pumppuun kun ilmeisesti pumppu ei saa käskyä eli virtaa.
moksu kirjoitti:Joo kysyin myös Savonlinnan Saabilta ja pumpun hinta oli 537 euroo.
Tosin vika ei ole vielä varmistunut tohon pumppuun kun ilmeisesti pumppu ei saa käskyä eli virtaa.
Tohon +500eskoo kuuluu Saabilla koko ämpäri.
Säästää hiukan työssä.
Ja virtaahan ei ole ilman potenttiaalieroa eli jännitettä.
Pekka Valtanen kirjoitti:
Tai pumpun rele. Löytyy hanskalokeron takaa ja voi ohittaa hyppylangalla tai syöttää virtaa suoraan vaikka ABS-sulakkeelta. Haulla tarkempia ohjeita.
Auto ei ole mulla kotona,joten en pääse heti tarkistamaan.
Siinä on airbag hanskalokeron tilalla joten onko se siinä alla olevien sulakkeiden luona vai kenties konehuoneen puolella ?