Ps. Millaisia aikoja tolla välillä kolmos-vaihteella pitäsi saada vakio Aerolla?
Aero tuli taloon
Aero tuli taloon
Ollut tässä muutama päivä hymy melko herkässä
. Eihän tuo uusi ole, joten kaikenlaista pientä pitäisi puuhastella. Ensimmäisenä tarvitsisi ilmeisesti ostaa uusi mankkuvena niin saisi kaikki ahdot käyttöön. Ahtaa tällähetkellä vain 0,6bar bsr:n mittarin mukaan, mutta tuntuu liikkuvan ihan hyvin. Täytyy käydä kellon kanssa ottamassa aikoja 80-120 välillä jospa vika olisi tossa mittarissa. Vaihteiden välityksiin piti vähän aikaa totutella kun ne tossa og 900 ässässä on melko lyhyet. Lisäraporttia testeistä odotettavissa illalla.
Ps. Millaisia aikoja tolla välillä kolmos-vaihteella pitäsi saada vakio Aerolla?
Ps. Millaisia aikoja tolla välillä kolmos-vaihteella pitäsi saada vakio Aerolla?
NG 9-5 -11 2,8t V6 XWD & OG 9-5 Aero -07
-
Suksiboksi
- "Kaasari"
- Viestit: 23
- Liittynyt: Ti Tammi 31, 2006 14:41
- Paikkakunta: Kotka
-
Suksiboksi
- "Kaasari"
- Viestit: 23
- Liittynyt: Ti Tammi 31, 2006 14:41
- Paikkakunta: Kotka
-
Suksiboksi
- "Kaasari"
- Viestit: 23
- Liittynyt: Ti Tammi 31, 2006 14:41
- Paikkakunta: Kotka
-
Suksiboksi
- "Kaasari"
- Viestit: 23
- Liittynyt: Ti Tammi 31, 2006 14:41
- Paikkakunta: Kotka
Tyhjäkäynnillä bsr näyttää -0.7 alipainetta. Pistän kuvia sisältä jos saan kameraa lainattua naapurista.
Muita "vikoja": Paksin lukko on jotenkin löysällä, oikean takaoven puhallin on täysin mykkä, jarrupalat kuluneet, radio/cd/tv navigaattorissa kosketusongelmia vilkuttaa näyttöä päälle ja pois, antenni on jumissa.
Plussana on kokonaan uusi putki ja turbo.
Muita "vikoja": Paksin lukko on jotenkin löysällä, oikean takaoven puhallin on täysin mykkä, jarrupalat kuluneet, radio/cd/tv navigaattorissa kosketusongelmia vilkuttaa näyttöä päälle ja pois, antenni on jumissa.
Plussana on kokonaan uusi putki ja turbo.
#2917
Saab 900i Aut 89
Saab 900i Aut 89
-
Suksiboksi
- "Kaasari"
- Viestit: 23
- Liittynyt: Ti Tammi 31, 2006 14:41
- Paikkakunta: Kotka
-
Saabisti-76
- "Hirsch"
- Viestit: 774
- Liittynyt: La Huhti 03, 2004 19:04
- Paikkakunta: Turku
No voi olla että lukon vastakappale on löystynyt ja täten valunut liian alas ja ei kunnolla lukitse tuota takaluukkua. Vai miten se on löysällä?Suksiboksi kirjoitti:Muita "vikoja": Paksin lukko on jotenkin löysällä
Itsellä kävi talven ensi pakkasilla niin, että avasin takaluukun avaimella ja paiskasin takaisin normaalisti kiinni. Eikös luukku pompannut melkein leukaan takaisin. Oli lukitussalpa jotenkin kohmeessa ja mennyt avauksen jälkeen lukitusasentoon. Kun laittoi luukun kiinni, niin salpa ja vastakappale kilkkasivat yhteen. No salvan sain kyllä toimimaan lukkosulalla, mut hetken aikaa sai hämmästellä, miksei luukku enään lukitu. No otin vastakappaleen ympäriltä muovin pois ja siinähän onkin pitkulaiset säätöreiät, joten se oli painunut törmäyksen johdosta liian alas. Olikin aika tarkka säätää, et sai pelittään kunnolla. Jos sen nostaa liian ylös, niin luukku ei aukea muuten, kuin saman aikaisesti avaimella vääntämällä ja painamalla luukkua toisella kädellä.
Keveästi lentävät viikot, mitä on tapahtunut? En käsitä. (Saab 900i 2.1)
-
Keltanokka
- "Kaasari"
- Viestit: 28
- Liittynyt: Ti Loka 04, 2005 16:03
- Paikkakunta: Helsinki
Onnittelut!
Onnittelut Aeron hankinnan johdosta!
Tuo punainen peto tuo Suomen maanteille taasen hiukka lisää hienosti yhdistettyä ajonautintoa ja suorituskykyä, onnea vielä
Tuo punainen peto tuo Suomen maanteille taasen hiukka lisää hienosti yhdistettyä ajonautintoa ja suorituskykyä, onnea vielä
-
Ahtopaine
- "Hölösuu"
- Viestit: 1173
- Liittynyt: La Kesä 04, 2005 08:24
- Paikkakunta: Hard Rock Citi Rollo
Päällikköpelin olet hankkinu... Onnekki olkoon! ...todella hyväkuntoisilta näyttää nahat ja ovipaneeleissakin jalopuut. Vm -95? TCS? Kattoluukku?
Helmiäismusta Skeida Octopyssy 2.0TDI DSG, Edition 100
Ex. Musta 9000CS Aero 2.3T mitsuturbo -93
Ex.Valkoinen Kombi 2.0 i16 vaparisatku -89
Ex. Dor. Ruskea 96 V4 kaasarikuuppa -77
Ex. Musta 9000CS Aero 2.3T mitsuturbo -93
Ex.Valkoinen Kombi 2.0 i16 vaparisatku -89
Ex. Dor. Ruskea 96 V4 kaasarikuuppa -77
-
saapasjalkakissa
- "Aero"
- Viestit: 400
- Liittynyt: Ma Maalis 27, 2006 21:37
- Paikkakunta: Pohjoisessa etelässä
Paljon onnea uuden tulokkaan johdosta. Täytyy kyllä sanoa, että on siinä hemmetin hieno peli.. Alkaa itelläänkin tämä keväinen autokuume paisua ylitsepursuaviin mittoihin, kun noin kauniita Saabeja näkee...
Kuola valuu jo suupielistä, pitäis vissiin lähteä autokaupoille koeajolle, että vähän helpottais, kun ei voi uutta ostaa..
Kuola valuu jo suupielistä, pitäis vissiin lähteä autokaupoille koeajolle, että vähän helpottais, kun ei voi uutta ostaa..
ex: SAAB 9000cs 2.3 Turbo 1992 -myyty
ex: SAAB 9000cc 2.0 Turbo 1989 "Uljas Musta" Kesäajossa
Opel Astra 1.7cdti 2011 "käyttishairahdus"
ex:SAAB 900gl 2.0 1984 "Tune" -Edelleen perheessä -myyty-
ex: SAAB 9000cc 2.0 Turbo 1989 "Uljas Musta" Kesäajossa
Opel Astra 1.7cdti 2011 "käyttishairahdus"
ex:SAAB 900gl 2.0 1984 "Tune" -Edelleen perheessä -myyty-
Kiitoksia kitoksia. Vuosimallihan on 97 eli ei ole TCS:ää
260tkm poljettu. Kattoluukku löytyy kyllä. Se on se lukon vastakappale joka on löystynyt. Käytiin Suksiboksin kanssa kokeilemassa tota väliä 80-120 ja sinne 6-7sek luokkaan se meni, joten täytyy siguun lisätä "matalapaine"
. Sähköantennin kanssa ongelmia yllättäen ei tahdo nousta. Vielä kun ton tv-navigaattori yhdistelmän sais toimimaan. Cruise on hyvä varuste meinaa noin matalapaineisellakin mennä laittomien nopeuksien puolelle. Kyllähän tuota olisi tarkoitus pitää kuin kukkaa kämmenellä
Kotkan kevätkokouksessa voipi tuon livenä nähdä. Käytön jälkiä kyllä löytyy, mutta fixataan hiljalleen paremmaksi.
NG 9-5 -11 2,8t V6 XWD & OG 9-5 Aero -07




