Suomen vähiten ajettu tonnari AERO
Suomen vähiten ajettu tonnari AERO
Elämä heittelee....
Reilu kaksiviikkoa sitten omistin 2004 mallia olevan 1.8t sportsedanin.
Sen vaihdoin 2001 Aeroon ja tuon Aeron tänään 1998 malliseen tonnari Aeroon.
Tonnarilla ajettu 4800km.
Tämä on se auto jonka tulen pitämään vielä pitkään.
Auton kilometrit ovat faktat ja vuosimalli on oikeasti 1997 vaikka rekisteröity helmikuussa 1998.
Miten paljon voi tapahtuakkaan kahdessa viikossa...
Ekaks sportsedan vaihtu 9-5Aeroon joka oli h******n hyvän olonen ja nyt tuo tonnari joka tuntuu aivan uudelta.
SS:n osti aikanaan uutena, mutta tätä nykyistä fiilistä ei voi verratakkaan SS:n fiilikseen, tämä tonnari tuntuu autolta.
Ja nyt saa onnitella.
Koska seuraavat potkijaiset niin tullaan esittelemään kaaraa!!!!!
Reilu kaksiviikkoa sitten omistin 2004 mallia olevan 1.8t sportsedanin.
Sen vaihdoin 2001 Aeroon ja tuon Aeron tänään 1998 malliseen tonnari Aeroon.
Tonnarilla ajettu 4800km.
Tämä on se auto jonka tulen pitämään vielä pitkään.
Auton kilometrit ovat faktat ja vuosimalli on oikeasti 1997 vaikka rekisteröity helmikuussa 1998.
Miten paljon voi tapahtuakkaan kahdessa viikossa...
Ekaks sportsedan vaihtu 9-5Aeroon joka oli h******n hyvän olonen ja nyt tuo tonnari joka tuntuu aivan uudelta.
SS:n osti aikanaan uutena, mutta tätä nykyistä fiilistä ei voi verratakkaan SS:n fiilikseen, tämä tonnari tuntuu autolta.
Ja nyt saa onnitella.
Koska seuraavat potkijaiset niin tullaan esittelemään kaaraa!!!!!
Re: Suomen vähiten ajettu tonnari AERO
No kerro nyt historiasta sitten että missä museossa sitä esim. on säilytetty tai jotain?treidaaja kirjoitti: Tonnarilla ajettu 4800km.
Tämä on se auto jonka tulen pitämään vielä pitkään.
Auton kilometrit ovat faktat ja vuosimalli on oikeasti 1997 vaikka rekisteröity helmikuussa 1998.
I think animal testing is a terrible idea; they get all nervous and give the wrong answers. -- A Bit of Fry and Laurie --
Elikkä on mun enon auto jolle on jo ikää kertyny lähemmäks 80v ja parikuukautta sitten oli lääkäri ottanut häneltä kortin pois.
Toissapäivänä sain asiasta tietää ja tyytyväinen olin kun ei tuo enoni enää niitä parhaita kuskeja ole.
22 000 € autosta maksoin. Ihan vit*n paljon kyllä, mutta auto on kuin uusi. Huoltoa ei autolle ole koskaan tehty, mutta ei sillä ole kyllä juuri ajettukkaan.
Tänään valutin öljyt pois ja oli kyllä aika hirveen näköistä mössöä.
Koneeseen meni Mobilin rallyformulat ja laatikkoon tänään Länsiautosta haetut laatikkoöljyt.
Ai niin ja toi mun 9-5 Aero on myynnissä. Ajettu 88tkm vm.2001. automaatti.
Jos Aero kiinnostaa niin meiliä voi pistää.
Toissapäivänä sain asiasta tietää ja tyytyväinen olin kun ei tuo enoni enää niitä parhaita kuskeja ole.
22 000 € autosta maksoin. Ihan vit*n paljon kyllä, mutta auto on kuin uusi. Huoltoa ei autolle ole koskaan tehty, mutta ei sillä ole kyllä juuri ajettukkaan.
Tänään valutin öljyt pois ja oli kyllä aika hirveen näköistä mössöä.
Koneeseen meni Mobilin rallyformulat ja laatikkoon tänään Länsiautosta haetut laatikkoöljyt.
Ai niin ja toi mun 9-5 Aero on myynnissä. Ajettu 88tkm vm.2001. automaatti.
Jos Aero kiinnostaa niin meiliä voi pistää.
Kaveripiirissä olen jo aivan pihalla.Kurko kirjoitti:Hintahan oli varmaan kohdallaan, kun tuollaisesta harvinaisuudesta on kyse.
Vaan toivottavasti stefat yms. tiivisteet kestävät tulevaisuudessa pitkään, seisoneena ja voitelutta olleena tuppaa tuo kumi hiukan kovettumaan.
Ekaks vaihdan pari vuotta vanhan ss:n 2001 malliseen 9-5:seen ja vielä maksan väliä.
Ja nyt sitten toi ysitonttu josta maksoin 22 000egee, saa muuten tuohon summaan tällänen duunari hikoilla muutaman tovin.
Nyt mulla on kuusi(oikeesti 7v) vanhempi auto kuin edellinen ja 3 tonttuu enemmän taskussa. Onha frendit tietty oikeessa. Hulluhan mä oon, mutta on toi tonttu kuitenkin niin magee....
Onko Saabismi sairautta?
Mähän oisin saanu uuden Corollan tolla hinnalla ja kolmenvuoden takuulla.
Mimmi kirjoitti:No täältä forumilta tietenkin, aloittaen vaikka HAKU-napin painamisella.Tonppa kirjoitti:Onnea!
Aeroasiassa pysyen, mistähän kannattas lähteä hakemaan infoa -91 CC aerosta (hinnat, varusteet, yms yms, ja onko semmosta ollut edes olemassa? )?
No tietty..
Nyt täällä on tullut nähtyä noita erilaisia aeroja useampaa sorttia, ja kyllä niissä vaan tuntuu olevan sitä jotain.
Wau! Onnea!
Ja mä ku luulin että mun alle 140t ajettu -95 on vähä ajettu...
Saattaa muuten tulla kohta myyntiin toi mun musta tomaatti-aero, joten olkaahan valmiina...
Ja mä ku luulin että mun alle 140t ajettu -95 on vähä ajettu...
Saattaa muuten tulla kohta myyntiin toi mun musta tomaatti-aero, joten olkaahan valmiina...
TjK #1480
Nyt: Volvo C70 cab, Ford S-max
EXät: Saab x 17, Caddy SRX 4.6, Camaro Z28 Conv, Mitsubishi Pajero 3,2 DI-D, Volvo S802.5T, Volvo S80T6, Jeep G-C x 3, OpelVectra, MB300E, BMW750i, BMW540i + jokunen skoda, joissa VW/audi -merkit.
Nyt: Volvo C70 cab, Ford S-max
EXät: Saab x 17, Caddy SRX 4.6, Camaro Z28 Conv, Mitsubishi Pajero 3,2 DI-D, Volvo S802.5T, Volvo S80T6, Jeep G-C x 3, OpelVectra, MB300E, BMW750i, BMW540i + jokunen skoda, joissa VW/audi -merkit.