Suomen vähiten ajettu tonnari AERO

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Make-82
"Tuplakaasari"
Viestit: 59
Liittynyt: Ma Elo 29, 2005 18:04
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Make-82 »

Mullakin kävi tuo aprillipila mahdollisuus väkisinki mielessä...mutta kaipa tämä on nyt uskottava! :D

Ei voi muuta kun onnitella, oot semmosen aarteen löytäny että ei oikein tiiä mitä pitäs sanoo! :)

Toivottavasti nähdään pian niitä kuvia... :D
treidaaja
"Tuplakaasari"
Viestit: 83
Liittynyt: Su Loka 26, 2003 09:11

Viesti Kirjoittaja treidaaja »

Ei tässä nyt mistään aprillipilasta kyse ole.
Mutten tuota nyt miksikään munkiksikaan kutsuisi.

Samaan rahaan saisi vm.2003 sportsedanin ajettu alta 50tkm ja ihan liikkeestä. Yksityiseltä voisi saada halvemmallakin.

Fakta on kumminkin kun perheellisenä tuota autoa tarvii paljon ja duunissakin tulee pyörittyä noissa sellutehtaissa niin kilsoja tulee mittariin.

Ehkä neljän viiden vuoden päästä kun on aika vaihtaa autoa niin kummastako saisin enemmän?
200tkm. ajetusta tonnarista, joka silloin on jo todella vanhamalli, vai 250tkn ajetusta sportsedanista?
+ melko varmaan tohon tonnariin menee enemmän rahaa. Mutta onhan kyyti kuitenkin mukavampaa ja se itselle kuitenkin on tärkein kriteeri kun autoa vaihdan. :lol:
Tuha
"Hölösuu"
Viestit: 4959
Liittynyt: La Elo 02, 2003 10:09
Paikkakunta: Säkylä

Viesti Kirjoittaja Tuha »

Koskas me kuvia saadaan nähtäville tästä menopelistä?
Saabit: 9000 CS 2.3t -97, 9000 CSE 2.3T -98, 9-5 2.3t Sedan -02, 9-5 2.0T Biopower Wagon -07, 9-5 1.9TiD Wagon Vector Griffin -09, 9-3 1.9TiD Sedan, Saab Sonett II vm. -68

Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
YKÄ
"Hirsch"
Viestit: 768
Liittynyt: Ke Joulu 31, 2003 17:11
Paikkakunta: lieksa

Viesti Kirjoittaja YKÄ »

Talliin ja pukeille ajoa vaan muutamana kesäsunnuntaina ja ajoautoksi tonnilla joku huippu 16v og satku.

Toihan on maailman luokan harvinaisuus,ei sitä saa ajamalla "tuhota" esim 10v päästä sulla on alle 10tkm ajettu tommonen niin ostotarjouksia satelee ja hinnan saat määrätä sinä ja sit ilmottaa että ei vaiskaan ei oo myytävänä !!.

ONNITTELUT !!!.

Nyt sä olet kyllä "merkattu" mies,kiinnostaa varmaan mitä sä tolle ikinä teetkin??.
Saab 9000 t:bo
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159
YKÄ
"Hirsch"
Viestit: 768
Liittynyt: Ke Joulu 31, 2003 17:11
Paikkakunta: lieksa

Viesti Kirjoittaja YKÄ »

Kaikilla on 22000e mutta tommosta tonnaria ei oo kellään muulla.

No joo... en tiijä voihan se olla että tulevaisuudessa kielletään yli 2,0 l autoilla ajo eli paaliin vaan?..
Saab 9000 t:bo
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159
treidaaja
"Tuplakaasari"
Viestit: 83
Liittynyt: Su Loka 26, 2003 09:11

Viesti Kirjoittaja treidaaja »

9-5T kirjoitti:
YKÄ kirjoitti:Talliin ja pukeille ajoa vaan muutamana kesäsunnuntaina
Toihan on maailman luokan harvinaisuus,ei sitä saa ajamalla "tuhota" esim 10v päästä sulla on alle 10tkm ajettu tommonen niin ostotarjouksia satelee ja hinnan saat määrätä sinä ja sit ilmottaa että ei vaiskaan ei oo myytävänä !!.
Millaisen korkoa tuolle 22000€ sijoitukselle veikkaat 10 vuoden aikana?
:lol: :lol:
Jos tää olis mulla vielä kymmenen vuoden päästä sillä olisi ajettu puolimiljoonaa kilometriä! Paljonkohan sillä nettois?
Ansis
"Hölösuu"
Viestit: 1264
Liittynyt: Ti Syys 23, 2003 13:35
Paikkakunta: Viialabama

Viesti Kirjoittaja Ansis »

On muuten tullut kilometri kohtuullisen kalliiksi edelliselle omistajalle, eikös aerotontut olleet suht hintavia uutena?
hemimo
Matalapaineturbo
Viestit: 185
Liittynyt: Pe Loka 14, 2005 22:56
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja hemimo »

Vuonna 1997 9000 Aeron ohjehinta on ollut 331000 mk....

Vertailukohdaksi voi ottaa vaikkapa seuraavana vuonna myynnissä olleen Saab 9-5 3.0 V6t SE, jonka ohjehinta on ollut 299000mk.
Eli aika korkeasti hinnoiteltu on nuo aerot aikanaan olleet, kun kuitenkin 2.3T:n on saanut samaan aikaan hintaan 277000mk...
Viimeksi muokannut hemimo, Su Huhti 09, 2006 18:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab 99 cc t8 IC APC -78, Saab 9-3t SE -01 (vaimon), V60 D3 -11
EXät: 99 T16 ic Airflow -83, 99 -82, 9-5 Wagon 2,3t -00, 9000 AERO -97, 9000 CS 2,0i -92, 99 -84
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

Vähän ohi aiheen, mutta oma CD on maksanut 1991 varusteineen karvan verran yli 400.000mk. :)
JouniCSE
"Hölösuu"
Viestit: 1590
Liittynyt: Ke Heinä 09, 2003 18:03
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja JouniCSE »

Tri-Lo kirjoitti:Vähän ohi aiheen, mutta oma CD on maksanut 1991 varusteineen karvan verran yli 400.000mk. :)
-94 Aero makso TM:n hinnaston mukaan yli 450tmk. Pitää nyt muistaa sit kaikki devalvaatiot ja emuun liittymiset yms.
Jaape
Matalapaineturbo
Viestit: 166
Liittynyt: La Marras 29, 2003 20:59
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Jaape »

Ja hämärästi muistelisin lukeneeni myös aikoinaan TM:stä, että -95 malli olisi ollut vielä piirun kalliimpi (noin 460tmk), eikä ko. vuosimallia olisikaan sitten myyty auton autoa maahantuojan kautta. Lieko sitten seurausta tuosta, että -96 malli olisi maksanut "vain" noin 360tmk...? 8O

Tähän ei ole kyllä itsellä esittää mitään mustaa valkoisella, mutta jos joltain löytyy niin olisi kiva kuulla, oliko asian laita tosiaan näin?
900 GLsA -79, 9000 T16 -85, CSE 2.3T -94, OG9-3 -99
Aero97
"Aero"
Viestit: 430
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 14:26
Paikkakunta: Enonkoski

Viesti Kirjoittaja Aero97 »

Kalleimpia olivat muistaakseni ensimmäiset Aerot (-93 ja -94). Hinta laski pikkuhiljaa, ja -97 taisi olla halvin. Liekkö sitten suurimpana syynä hinnan alenemiseen ollut, että loppupään Aeroissa ei ollut edes lisävarusteena saatavana sitä jokseenkin paljon kirottua luistonestoa? Vaan tuskinpa sekään systeemi nyt ihan sataa tuhatta maksoi :D
9-3 SC Aero 2.8TS XWD -08
9000 Aero -97
Marko A
"Hölösuu"
Viestit: 2897
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 04:50
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Marko A »

Muistan lukeneeni Saabnetistä, että ´93 ja ´94 mallien hinnat oli sidoksissa enemmän vakiovarustukseen jota sitten koneen/laatikon muutosten yhteydessä, vuosimallissa ´95 oli karsittu. Mene ja tiedä.
Meidän ´93 Aerossa ei ole TCS:ä, lisävarustelistalta on poimittu CD-soitin ja Plyyshimatot. Esim. jalopuu koristeet ei näy auton luovutustodistuksessa lisävarusteena? Auto myyty alunperin Ruotsissa.
Autossa on takalasin pyyhin sekä kahdet alkuperäiset Aero vanteet joista ei myöskään mainintaa lapuissa.

Oisko tuotannossa muutenkin tapahtunut jotain ratkaisevia muutoksia tuossa ´94/´95 mallivaihdoksessa jonka avulla hinnanlasku on ollut mahdollista?

Ketjun aloittajalle onnittelut uudesta autosta!! Kuvia ois mukava katsella. Erityisesti näitä normaalisti käytöstä kärsineitä paikkoja jotka ~5000km jälkeen on varmaan täysin uudenveroisia.
Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Suksiboksi
"Kaasari"
Viestit: 23
Liittynyt: Ti Tammi 31, 2006 14:41
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja Suksiboksi »

Juu onnittelut vaa onpahan vaan harvinaisuus.. Ja tosiaan kuvia ois kiva nähdä! 8)
#2917
Saab 900i Aut 89
Puistokemisti
"Hirsch"
Viestit: 801
Liittynyt: Ma Joulu 27, 2004 13:14
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja Puistokemisti »

Onkos niitä kuvia tulossa!!??!?!?!
Ei se mitn!
Vastaa Viestiin