9000 moottorien ylätukikumien eli kumipuslien vaihto, kokemu

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9392
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

jus kirjoitti:
Täristää vaan enemmän kuin orkkis ja on nopeammin halki kuin orkkis.
Kestoiästä ei ole tietoa mutta eivät orkkiksetkaan varmaan montaa vuotta kestä, tärinöissä ei ole eroa (jos kumit asennetaan oikein päin).
Minäkin suosittelen asennusystävällisyytensä vuoksi orkkiksia.
Avatar
mike
"Hölösuu"
Viestit: 1641
Liittynyt: To Touko 08, 2003 08:39
Paikkakunta: Oulu

täristää

Viesti Kirjoittaja mike »

Omaani vaihdoin reilu vuosi sitten tarvikeosat ja tyhjäkäynnillä peilit tärisee. Aikaa myöten kyllä pikkasen pehmenneet mutta vieläkin liikaa tutinoita cabiiniin.

Osat pitäisi kyllä olla oikeinpäin. Liekö sitten liian kovaa kumia vai missä vika. Halkeamiakin on jo näkösällä.
tts
"Tuplakaasari"
Viestit: 72
Liittynyt: Ma Huhti 03, 2006 22:42
Paikkakunta: Laukaa

Viesti Kirjoittaja tts »

minä erehdyin kanssa vaihtamaan tarvikekumit ja alle 1000 kierroksen esiintyy kyllä aikamoista tärinää vaikka kumit ovat oikeinpäin :(
koshh
Matalapaineturbo
Viestit: 175
Liittynyt: Ke Tammi 26, 2005 10:49
Paikkakunta: Oravasaari

Viesti Kirjoittaja koshh »

Vaihdoin tuossa menneellä viikolla polyuretaaniset puslat vanhojen tilalle. Alku kokemukset ovat hyviä, ei tärisytä liikaa.
Saab 96 V4 Super -78
Saab 9000 Aero -95 VI**N TCS Steg X Evo
Saab 9000 2.0t -97
Saab 9000 2.0t -97
Passi
"Hirsch"
Viestit: 931
Liittynyt: Su Syys 14, 2003 10:39
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Passi »

Joo ja siis minun autoonhan nuo puslat vaihettiin, mitä tässä threadissa aluksi mainostettiin.

Tyhjiksellä hyvin pieni tärinä havaittavissa, ei häiritsevä. Vanhat tosiaan oli vähän repeillyt.

Ja kiitokset Jus:ille työkalun lainasta. :)

T. Pasi
99T-museopeli
Vastaa Viestiin