Kiitos kaikille auttaneille

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
Need more speed
"Turbo"
Viestit: 242
Liittynyt: Ke Loka 22, 2003 17:26
Paikkakunta: Riihimäki

Kiitos kaikille auttaneille

Viesti Kirjoittaja Need more speed »

KErron hieman taustoja
Ostin -94 aeron ja silloin jo tiesin että auto ei ole ihan kunnossa..........luulin ihan pikku viaksi.

Auto toimi ihan hyvin siihen asti kun kierroksia tuli 2400-3500 väliin sillin ahdot katos kokonaan.
Tarkastin tietty kaikki pikkuletkut.........vaihdoin ne ei apua.
Vaihdoin mankku venttiilit.
Takaiskuventtiilin
pop offin
tulpat
sytkäkasetin
kolmitie venttiilin
pensasutin
ilmasutin

eikä mikään auttanut
autoon oli vaihdettu myös kaasuläppäkotelo jo aiemmin.

Onneksi sain täältä manuaalin missä oli kaasuläpän parttinumerot
autossa oli kuin olikin 2,0 l kaasuläppä
vaihdoin sen eilen ja nyt jo hymyilyttää

nyt auto jo loikka niin kuin sen pitääkin

Eli edelleen KIITOS kaikille joilta olen apua kysellyt.
terv JAri
Kaikki alle 2 bar ahtavat ovat vapareita!
Saabit 9-5 2.3 tbo, 9-5 3.0 tiD, 9000 aero ,900 2,3 ja jokunen muu riiska
Nyt joutunee ajeleen....vaparilla auts.Teck 2 ja Isat löytyvät myös Riihimäeltä...
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

Hienoa! :) (EOEA)

Onko läppäkoteloita siis erilaisiakin? Sitä en itse tiennytkään.. Olikohan 2.0 kotelo sitten viallinenkin vaiko pelkästään väärä? (No sitähän et varmastikaan tiedä mutta... :) )
ASTech
"Hölösuu"
Viestit: 1167
Liittynyt: Ti Joulu 02, 2003 17:37
Paikkakunta: Uki

EOEA

Viesti Kirjoittaja ASTech »

Hienoa, että toimii...Teki silloin mieli heittää hyviä arvauksia viasta...olisihan aika lista tullut, ennekuin tuo olisi löytynyt :D
900C -86
Need more speed
"Turbo"
Viestit: 242
Liittynyt: Ke Loka 22, 2003 17:26
Paikkakunta: Riihimäki

joo välillä tuskastutti

Viesti Kirjoittaja Need more speed »

KOtelo oli pelkästään väärä.muuten ehjä mittasin

ja eri eri numerolla
t j

ps en muuten tiennytkään että tuollaisella ruiskulla on myös 2 l koneita.
Ei oo tullut yhtään vastaan
Kaikki alle 2 bar ahtavat ovat vapareita!
Saabit 9-5 2.3 tbo, 9-5 3.0 tiD, 9000 aero ,900 2,3 ja jokunen muu riiska
Nyt joutunee ajeleen....vaparilla auts.Teck 2 ja Isat löytyvät myös Riihimäeltä...
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:

Re: joo välillä tuskastutti

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

Need more speed kirjoitti:KOtelo oli pelkästään väärä.muuten ehjä mittasin

ja eri eri numerolla
t j

ps en muuten tiennytkään että tuollaisella ruiskulla on myös 2 l koneita.
Ei oo tullut yhtään vastaan
Niin sitä ihmettelen itsekin, missähän 2litraisessa on ollut TCS..? :? (kertokaa viisaammat :) )
Avatar
Tobbana
"Hölösuu"
Viestit: 5266
Liittynyt: Ke Joulu 03, 2003 08:33
Paikkakunta: Iisalmi
Viesti:

Re: joo välillä tuskastutti

Viesti Kirjoittaja Tobbana »

Tri-Lo kirjoitti:
Need more speed kirjoitti:KOtelo oli pelkästään väärä.muuten ehjä mittasin

ja eri eri numerolla
t j

ps en muuten tiennytkään että tuollaisella ruiskulla on myös 2 l koneita.
Ei oo tullut yhtään vastaan
Niin sitä ihmettelen itsekin, missähän 2litraisessa on ollut TCS..? :? (kertokaa viisaammat :) )
Villi arvaus, Italian aerot?

-Sami
Sami Räihä #1910
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:

Re: joo välillä tuskastutti

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

Tobbana kirjoitti:Villi arvaus, Italian aerot?

-Sami
Mmm, ainoa mikä kävi mielessäni. :) Muistelisin vaan ettei niissäkään tapaa olla tuota koko systeemiä.. :?
Vastaa Viestiin