Ja itse tarina lyhykäisyydessään. 9000 pamahti ohjaustehostimen pumppu Kajaanista pohjoiseen viikko sitten lauantaina, matka oli kohti Espoota. Pienen puhelinrumban jälkeen paikallinen romuttamo, jonka tasapainoakseli osasi kertoa, suostui irroitamaan ja myymään pumpun (aukioloaika oli jo ohi). Pumppu saatiin vaihdettua pienten kikkailujen jälkeen ja matka jatkui. Perille päästiin n. 2:30 aamuyöstä.
Ja sitten kysymyksiin.
Kyseinen vaihdettu pumppu oli käsittääkseni -93 cde turbosta, mutta hihnapyörä on vain viisi-urainen. Griffinissä on kuusi-urainen hihna. Eli onko kukaan irroittanut hihnapyörää tehostimen pumpusta ja kuinkahan tuo temppu tehdään?
Ja jos kavennan 6-uraisen 5-uraiseksi, niin kuinka pahasti tämä epätasapaino vaikuttaa hihnapyöriin, lähinnä kiristin- ja ohjainpyörään? Hihna kestävyyshän ei tietysti ole normaalia luokkaa, mutta jos pääsisi kesään asti ja hiukan lämpimämpiin asennuskeleihin
